• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
یک رکوردشکنی دیگر در سال رشد تولید رقم خورد؛

ادامه موفقیت‌های فولاد خراسان در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 21971
  • 05 تیر 1402 - 13:31
ادامه موفقیت‌های فولاد خراسان در سال ۱۴۰۲
 آمار تولید شرکت مجتمع فولاد خراسان در خرداد ماه 1402، حاکی از ثبت سومین رکوردشکنی کارکنان پرتلاش این شرکت در فاصله کم­تر از یک ماه با رکوردشکنی‌های اردیبهشت ماه است.

آمار تولید شرکت مجتمع فولاد خراسان در خرداد ماه ۱۴۰۲، حاکی از ثبت سومین رکوردشکنی کارکنان پرتلاش این شرکت در فاصله کم­تر از یک ماه با رکوردشکنی‌های اردیبهشت ماه است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، کارکنان باانگیزه­ فولاد خراسان که در خرداد ماه موفق به شکستن دو رکورد تولید روزانه‌ شمش و تعداد ذوب‌های متوالی در  یک سکوئنس شده بودند، در حالی پا به تیرماه می‌گذارند که نصاب تولید ماهانه در فولادسازی شماره‌ ۲ این شرکت را نیز جابه‌جا کرده‌اند.

طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در همین راستا بیان کرد: شکستن سه رکورد تولید در این شرکت ظرف یک ماه را می‌توان بیش از هر چیز به انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید نسبت داد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم جریان تامین انرژی، روند رو‌به‌رشد تولید این شرکت در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد.

فولاد خراسان علاوه بر ثبت رکورد تازه تولید روزانه شمش فولادی و شکستن رکورد تعداد ذوب‌ها در یک ریخته‌گری پیاپی، رکورد ماهانه تولید شمش را جابه‌جا کرد.

فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در این خصوص، عنوان کرد: همکاران تلاشگر فاز ۲ فولادسازی در خرداد ماه امسال، با تولید ماهانه ۵۴ هزار و ۳۲۶ تن شمش فولادی، نصاب پیشین تولید این محصول را ۲۴۷ تن ارتقا دادند.

این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید این محصول با ۵۴ هزار و ۷۹ تن، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ثبت شده بود.

وی با بیان اینکه تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید»، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از تلاش تمام همکاران بهره‌برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­‌ها را به تلاشگران واحد فولادسازی فولاد خراسان تبریک گفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21971

نوشته‌های مشابه

23اردیبهشت
پیشرفت ۲۰ درصدی نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مباركه
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

پیشرفت ۲۰ درصدی نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مباركه

23اردیبهشت
«ومعادن»، سهمی پیشرو با پتانسیل بالا در رشد قیمت
نگاهی به مزیت‌های نسبی سهام «ومعادن»

«ومعادن»، سهمی پیشرو با پتانسیل بالا در رشد قیمت

23اردیبهشت
درآمد «کاوه» ۲۲ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.