• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
در راستای تامین بخشی از اکسیژن مراکز درمانی دولتی؛

تفاهم‌نامه فولاد کاوه جنوب کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان منعقد شد

  • کد خبر : 12269
  • 19 بهمن 1401 - 9:27
تفاهم‌نامه فولاد کاوه جنوب کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان منعقد شد
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از انعقاد تفاهم‌نامه تامین بخشی از اکسیژن مایع موردنیاز مراکز درمانی دولتی استان هرمزگان خبر داد و گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه یک عمل خداپسندانه و وظیفه‌ای شرعی و انسانی است.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از انعقاد تفاهم‌نامه تامین بخشی از اکسیژن مایع موردنیاز مراکز درمانی دولتی استان هرمزگان خبر داد و گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه، یک عمل خداپسندانه و وظیفه‌ای شرعی و انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، آیین انعقاد تفاهم‌نامه تامین بخشی از اکسیژن مایع مورد نیاز مراکز درمانی دولتی استان با حضور حجت‌‌الاسلام‌ و المسلمین محمد عبادی‌زاده، امام‌جمعه بندر عباس، غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان و سید عباس حسینی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش در این شرکت برگزار شد.

در این مراسم حسینی ضمن تشریح عملکرد این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به‌ خصوص در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به‌ عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در صنعت فولاد کشور، این پتانسیل را داراست که یکی از بازوهای مهم کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی و ارزآوری در شرایط سخت تحریمی باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سالیان متمادی در نام‌گذاری سال‌ها همواره تاکید بر تولید، اشتغال، کار و ارتقای بهره‌وری داشته‌اند و در دیداری که اخیرا نیز خدمت رهبر انقلاب بودیم، باز هم تاکید بر رشد اقتصادی معطوف بود. رشد اقتصادی منوط به رشد تولید است و امروز یکی از مشکلات ما در جامه عمل پوشاندن به این دغدغه مقام معظم رهبری، تامین گاز مورد نیاز واحدهای آهن اسفنجی در فصول سرد و تامین برق در فصول گرم سال است.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه هر ساله صدها میلیارد تومان هزینه و سرمایه شرکت‌های صنعت فولاد صرف تعمیرات و نگهداری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات می‌شود تا به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد تولید با قدرت ادامه داشته باشد، عنوان کرد: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برنامه‌های توسعه را همه‌جانبه دنبال می‌کند و علاوه‌بر برنامه‌های تعالی نیروی انسانی که به‌ واقع جهادگران حوزه تولید هستند، با توکل به خدا در آینده نزدیک کلنگ احداث واحد سوم آهن اسفنجی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به زمین زده خواهد شد و با اتمام فرایند مطالعاتی و ارزیابی، احداث نیروگاه برق جهت تامین برق مورد نیاز نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از حضور نماینده ولی‌ فقیه و امام‌ جمعه بندر عباس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان در جمع کارکنان و بازدید آن‌ها از واحدهای تولیدی این شرکت، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های امام‌ جمعه محترم و مسئولان امر، ارتباط قوی‌تر و سازنده‌تری میان تولیدکنندگان و تصمیم‌گیرندگان و مسئولان امر جهت تدوین قوانین تسهیل‌کننده تولید برقرار شود تا با هم‌افزایی، مشکلات حوزه تولید روزبه‌روز کاهش یابد و دغدغه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری نیز کاسته شود.

حجت‌‌الاسلام‌ و المسلمین محمد عبادی‌زاده مطرح کرد: مجموعه بزرگ و انقلابی فولاد کاوه جنوب کیش اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی در استان انجام‌ داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش به‌ عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سهم بزرگی در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی بر عهده داشته است، مطرح کرد: همه مطلع هستند که بنیاد مستضعفان و شرکت‌های زیرمجموعه این نهاد انقلابی از طریق بنیاد علوی سهم بزرگی در محرومیت‌زدایی در کل کشور دارد.

نماینده ولی‌ فقیه و امام‌ جمعه بندرعباس خطاب به کارکنان حاضر در جلسه، گفت: این توفیق شما جهادگران واقعی امروز عرصه تولید کشور است که بخش قابل‌ توجه سود حاصل از زحمات شما هم از طریق فولاد کاوه جنوب کیش و هم از طریق بنیاد علوی صرف کارهای خداپسندانه و محرومیت‌زدایی در کل کشور و به طور خاص استان هرمزگان می‌شود.

عبادی‌زاده اضافه کرد: امروز کشور ما در علومی مانند نانوتکنولوژی، دانش هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و هوافضا در زمره کشورهای برتر دنیا قرار دارد و این را مدیون تلاش تک‌ تک جوانان این کشور و مجاهدت مدیران انقلابی و متعهد هستیم.

وی تاکید کرد: اولویت اول کشور توجه به تکنولوژی‌های برتر و قدرت‌آفرین بوده تا بتوانیم در تراز کشورهای پیشرفته دنیا به رقابت بپردازیم و خطرات احتمالی را دفع کنیم. به همین دلیل از ابتدای انقلاب اسلامی مورد هجمه معاندان و کشورهای غربی صاحب علوم برتر بودیم اما امروز شما جوانان ایرانی و جهادگران عرصه تولید این خودباوری را ایجاد کرده‌اید که ما به معنای واقعی کلمه فعل می‌توانیم را صرف کرده‌ایم و با قدرت در مسیر پیشرفت به حرکت خود ادامه می‌دهیم.

نماینده ولی‌ فقیه و امام‌ جمعه بندرعباس در پایان ضمن تشکر از مدیران و کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش و حمایت کامل از تولید، ابراز امیدواری کرد با مساعدت ادارات و سازمان‌ها مشکلات بخش تولید تا حد ممکن کاسته شود تا چرخ تولید کشور در گردش باشد.

غلامعلی جاودان ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و همه دست‌اندرکاران این اقدام خداپسندانه، مطرح کرد: تحقیقات نشان داده است که ۱۰ درصد بهبود سطح سلامت و امید به زندگی باعث افزایش ۰٫۵ درصدی رشد اقتصادی می‌شود. به همین دلیل هرچه بخش بهداشت و درمان بتواند خدمات شایسته‌تری در بحث سلامت ارائه دهد، تعالی نیروی انسانی و رشد اقتصادی که حاصل عملکرد نیروی انسانی سالم است، بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا نیز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات استان بحث تامین اکسیژن مورد نیاز واحدهای درمانی بود، یادآور شد: در آن دوره نیز شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خدمات ارزنده‌ای را در زمینه رفع این نیاز ضروری به انجام رساند و امروز نیز با انعقاد این تفاهم‌نامه، بخشی از دغدغه‌های حوزه درمان به همت فولاد کاوه جنوب کیش کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12269

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.