• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین مطرح کرد:

ثبت رکورد ماهیانه حفاری در شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین

  • کد خبر : 23096
  • 21 تیر 1402 - 7:45
ثبت رکورد ماهیانه حفاری در شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین
مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین، از ثبت رکورد ماهیانه حفاری از ابتدای تاسیس شرکت خبر داد و گفت: از جمله مهم‌ترین اقدامات این دوره، افزایش پنج برابری قدرت حفاری در سه ماهه‌ ابتدایی سال 1402 نسبت به دوره مشابه و تدوین برنامه جامع راهبردی حفره اکتشاف و حفاری بوده است.

مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین، از ثبت رکورد ماهیانه حفاری از ابتدای تاسیس شرکت خبر داد و گفت: از جمله مهم‌ترین اقدامات این دوره، افزایش پنج برابری قدرت حفاری در سه ماهه‌ ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه و تدوین برنامه جامع راهبردی حفره اکتشاف و حفاری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲، جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین با حضور علی محمودی، عضو موظف هیئت مدیره، سید محمدصابر پرورش، معاون امور شرکت‌ها، محمدرضا رضوانیان‌زاده، مدیر امور پروژه‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، مهدی عابدینی، مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین برگزار شد.

عابدینی در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۲، با اشاره به بهبود عملکرد حفاری شرکت طی این مدت، بیان کرد: به آینده درخشان و تبدیل شدن به یکی از قطب‌های اکتشاف و حفاری کشور همراه با توسعه تجهیزات و ماشین‌آلات امید داریم.

وی ضمن اشاره به جذب حفارهای حرفه‌ای در این دوره، نوید برنامه‌ خرید ۱۰ دستگاه حفاری عمیق و نیمه‌عمیق را مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین در ارتباط با برنامه‌های توسعه‌ای شرکت، عنوان کرد: راه‌اندازی بخش اکتشاف با نگاه به زنجیره ارزش حوزه معادن، تهیه بانک اطلاعاتی جامع حفاری و اکتشاف و توسعه پرتفوی عملیات حفاری با تنوع‌بخشی به شرکت‌های طرف قرارداد، از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین است.

شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین، یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است که در سال ۱۴۰۰ با سرمایه ۸۶ میلیارد تومان و با هدف تکمیل زنجیره ارزش هلدینگ در کسب‌وکارهای بخش معدن و در راستای سرمایه‌گذاری و مشارکت در اکتشاف و بهره‌برداری تاسیس شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23096

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.