• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

  • کد خبر : 24839
  • 11 مرداد 1402 - 8:50
جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد
جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال 1402 شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین برگزار شد.

جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، مهدی کوهی پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت ذوب آهن در قالب گزارش عملکرد سه ماهه، بیان کرد: از ابتدای سال جاری و بر مبنای پیاده‌سازی استراتژی‌های تحولی و توجه ویژه به مقوله ارزش‌آفرینی، تعامل اثربخش با شرکت‌ها و صنایع مختلف در سطح کشور را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا تلاش می‌کنیم ضمن همکاری با شرکت‌های بزرگ در مناطق مختلف در زمینه فروش محصولاتی که بازار سنتی ندارند، از طریق مهندسی فروش بازارهای جدید به دست آوریم.

وی افزود: قرارداد همکاری بین شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران که مدت‌ها مغفول مانده بود، میان دو شرکت به امضاء رسید. این قرارداد در راستای توسعه همکاری‌های درون گروهی در هلدینگ صدر تامین، پتانسل‌های این دو شرکت را بیش از گذشته در مسیر شکوفایی و رشد قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: فروش کل محصولات در شرکت ذوب آهن اصفهان در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ با افزایش ۴۷ درصدی نسبت به بازه مشابه در سال گذشته، ۱۰۴ درصد بودجه سه ماهه ۱۴۰۲ را محقق کرده است. همچنین سود ناخالص سه ماه ابتدایی با افزایش ۱۸۶ درصدی نسبت به بازه مشابه ۱۴۰۱، ۱۱۱ درصد بودجه سه ماه ابتدایی ۱۴۰۲ را محقق کرده است. میزان صادرات مقداری با افزایش ۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۱۱۲ درصد بودجه سه ماه ابتدابی سال ۱۴۰۲ را محقق کرده و درآمد صادراتی ۵۰ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، شرکت ذوب‌ آهن اصفهان اولین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت تولید سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

کارخانه ذوب‌ آهن اصفهان در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. این کارخانه که در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد، نقش مهمی در شکل‌گیری دیگر صنایع فولادی ایران ایفا کرده است؛ به همین دلیل، لقب مادر صنعت فولاد کشور را یدک می‌کشد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24839

نوشته‌های مشابه

01خرداد
شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پیش‌قراول مسیر نوآوری
معاون توسعه و مهندسی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مطرح کرد:

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پیش‌قراول مسیر نوآوری

01خرداد
«کگل» در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی
«فلزات‌آنلاین» بررسی کرد:

«کگل» در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی

01خرداد
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی
مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.