• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

ارزیابی عملکرد شرکت توسعه معادن پارس تامین در سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۲

  • کد خبر : 24272
  • 04 مرداد 1402 - 7:25
ارزیابی عملکرد شرکت توسعه معادن پارس تامین در سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۲
روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه 1402، جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال 1402 شرکت توسعه معادن پارس تامین با حضور مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین برگزار شد.

روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۲، جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه معادن پارس تامین با حضور مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، محمدنبی نوری، مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین در این جلسه عملکرد فنی و مالی سه ماهه این شرکت را در حوزه پروژه‌های در حال اجرا و در دست اقدام این شرکت ارائه داد.

وی با بیان اقدامات انجام شده در حوزه پروژه‌‍‌های مجموعه پارس تامین، عنوان کرد: پروژه «EPC» کارخانه استحصال طلای معدن مادوفتی تا امروز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که رسیدن به تست سرد را تا ابتدای پاییز ۱۴۰۲ در دست کار داریم و پیشرفت فیزیکی پروژه کارخانه کاغذ سنگی احداثی در ایلام نیز ۶۰ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی ایلام، پروژه‌ای سبز با رویکرد ایجاد اشتغال در‌ مناطق کمتر توسعه‌یافته و با هدف افزایش تولید ناخالص داخلی در استان ایلام است که در حال طی کردن دوره ساخت و تجهیزات و ماشین‌آلات داخلی آن هستیم. در حال حاضر به طور کامل تامین و تجهیزات خارجی مربوط به خط تولید نیز ثبت سفارش شده و در حال ساخت هستند؛ غالب مستحدثات کارخانه نیز احداث و در مرحله تکمیل نهایی است.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات مهم مسئولیت اجتماعی شرکت توسعه معادن پارس تامین در زمینه‌های معیشتی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و همچنین تامین نیازهایی همچون آب آشامیدنی در سیستان و بلوچستان بوده که در این راستا، شرکت با هزینه مبلغ سه میلیارد تومان مسئولیت‌های اجتماعی را ایفا کرده است.

معدن طلای مادوفتی در تفتان با بیش از ۱۰۰ میلیون تن ذخیره با عیار ۱٫۳ppm، بالاترین میزان ذخیره طلا را در میان معادن طلای ایران دارد. پروژه احداث کارخانه تولید شمش طلا در تفتان با هدف تولید سالیانه نیم تن طلا و اشتغال‌زایی بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در سال ۱۴۰۱ آغاز شد. همچنین معدن کاغذ سنگی در استان ایلام با ظرفیت تولید پنج هزار تن در سال، ۲۹ درصد از سهم بازار کاغذ سنگی را داراست.

در حال حاضر شرکت توسعه معادن پارس تامین دو پروژه احداث کارخانه تولید شمش طلا در تفتان و کارخانه کاغذسنگی در ایلام را در دست کار دارد؛ پروژه احداث کارخانه طلا به ظرفیت پنج میلیون تن خوراک ورودی در سیستان و بلوچستان که مطالعات آن آغاز شده و تا مرحله مکان‌یابی و جانمایی پیش رفته است و با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای تشکیل شرکت سهامی پروژه طلا، پیش‌بینی می‌شود سهام شرکت پارس تامین تا پایان سال جاری عرضه اولیه شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24272

نوشته‌های مشابه

01خرداد
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی
مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی

01خرداد
مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس،

مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.