• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ «تاصیکو» برگزار شد

  • کد خبر : 34650
  • 05 آذر 1402 - 8:04
جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ «تاصیکو» برگزار شد
جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1402 شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شستا و هلدینگ صدر تامین در محل سالن جلسات شستا برگزار شد.

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شستا و هلدینگ صدر تامین در محل سالن جلسات شستا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، در این جلسه عملکرد و بودجه شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین شامل ۱۴ شرکت مدیریتی بورسی و چهار شرکت مدیریتی غیربورسی مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش ۶ ماهه ابتدایی سال مالی ۱۴۰۲ هلدینگ صدرتامین در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال قبل، درآمد عملیاتی با رشد ۵۷ درصدی و سودخالص با رشد ۳۵ درصدی، به ترتیب ۱۰۱ و ۹۷ درصد از بودجه مصوب ۶ ماه ابتدایی سال مالی جاری را محقق ساخته است.

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، بیان کرد: از جمله مهم‌ترین پروژه‌های توسعه‌ای شرکت، توسعه فعالیت‌های اکتشافی و آماده‌سازی معدن و کارخانه استحصال طلا در کردستان است که طراحی پایه، خاک‌برداری، تسطیح زمین و فنس‌کشی به پایان رسیده و در حال سفارش‌گذاری تجهیزات و شروع عملیات عمرانی هستیم و طبق برنامه زمان‌بندی، این پروژه تا پایان ١۴٠٣ راه‌اندازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تامین نیاز زغال‌سنگ کشور از طریق تولید داخلی، افزود: با اجرای طرح توسعه طراحی شده در جهت افزایش میزان تولید زغال‌سنگ در شرکت زغال‌سنگ پروده طبس، پروژه طراحی و تجهیز بلوک ۶ زغال‌سنگ جهت تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن زغال‌سنگ خام در مرحله طراحی و تجهیز است که تاکنون با پیشرفت حدود ٢٠ درصد طبق برنامه زمان‌بندی پیش رفته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در خصوص سایر پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای شرکت‌های تابعه این هلدینگ که توسط متخصصان مجموعه با سرعت در حال پیشرفت هستند، تصریح کرد: از جمله دیگر پروژه‌های در دست اقدام شرکت‌های تابعه، پروژه احداث کارخانه تولید سولفات پتاسیم و کلرید کلسیم در شرکت معدنی املاح ایران بوده که در مرحله راه‌اندازی است؛ همچنین مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث کارخانه استحصال نقره انجام شده و خط تولید سرامیک مینیاتوری در شرکت سرام آرا به بهره‌برداری رسیده است؛ همچنین پروژه تولید پرسلان سایز بزرگ در شرکت کاشی الوند در حال انجام است.

وی ادامه داد: کارخانه استحصال طلای تفتان در زمستان ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد و چندین پروژه توسعه‌ای دیگر در ۱۰ استان کشور طبق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا هستند که پیشرفت فیزیکی قابل‌توجه و بر اساس زمان‌بندی تعیین شده داشته‌اند که این سرعت در پیشرفت پروژه‌ها معمولا در کشور ما به صورت نادر اتفاق می‌افتد و یکی از دستاورهای هلدینگ صدر تامین محسوب می‌شود.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در پایان از پذیرش شرکت پروژه استحصال طلای تفتان به بازار سرمایه خبر داد و خاطرنشان کرد: این شرکت به زودی وارد مدار تولید خواهد شد و در سال اول ۵۰۰ کیلوگرم طلا تولید خواهد کرد که طی چند سال و با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، میزان قابل‌توجهی از نیاز طلای کشور را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34650

نوشته‌های مشابه

01خرداد
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی
مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی

01خرداد
مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس،

مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.