• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

جلسه کاری مدیران عامل فولاد اقلید پارس و ایریتک برگزار شد

  • کد خبر : 31247
  • 23 مهر 1402 - 6:53
جلسه کاری مدیران عامل فولاد اقلید پارس و ایریتک برگزار شد
روز جمعه 21 مهر ماه، مدیرعامل جدید شرکت ایریتک در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس، بر ضرورت جبران عقب‌ماندگی‌هایی موجود طی 11 ماه گذشته و افزایش سرعت پیشرفت پروژه تاکید کرد.

روز جمعه ۲۱ مهر ماه، مدیرعامل جدید شرکت ایریتک در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس، بر ضرورت جبران عقب‌ماندگی‌هایی موجود طی ۱۱ ماه گذشته و افزایش سرعت پیشرفت پروژه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، محمدمهدی مستقیمی در این جلسه پس از ارائه گزارش‌هایی پیرامون پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس، دلایل عقب‌ماندگی پیمانکار (EPC) و سرعت‌ پایین پیشرفت پروژه طی ۱۱ ماه گذشته را بررسی و دستورات لازم برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها را صادر کرد.

وی تاکید کرد: در زمان مدیریت جدید ایریتک، احترام گذاشتن به خواست کارفرمایان اولویت اول ماست و تمام توان مجموعه در راستای پیشبرد اهداف این پروژه‌ها خواهد بود.

رضا شریفی در این جلسه با تاکید بر اینکه هدف شرکت فولاد اقلید پارس همچون گذشته، احداث هرچه سریع‌تر واحد احیا مستقیم با اهتمام کامل به مسائل زیست‌محیطی و دانش روز مهندسی است، بیان کرد: مسئله اصلی امروز، پروژه تدارکات و خرید تجهیزات است؛ به همین منظور تمرکز خود را بر سر حل این مسئله گذاشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در ۱۱ ماه گذشته، تلاش بسیاری برای برطرف کردن مشکلات پیرامون حوزه تدارکات پروژه انجام داده‌ایم اما به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم، افزود: امیدواریم شروع انقلابی و جهادگونه مدیرعامل جدید شرکت ایریتک تا پایان پروژه احیا مستقیم اقلید هم ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس تاکید کرد: فولاد اقلید در راستای تسریع پروژه‌، تمام و کمال حمایت‌های لازم را در دستور کار قرار خواهد داد و از هیچ کمک مالی و معنوی مضایقه نخواهد کرد.

در پایان این جلسه دو مدیرعامل بر سر جبران عقب‌ماندگی‌ها و همچنین تسریع در پیشرفت پروژه به‌ خصوص در حوزه تدارکات و خرید تجهیزات توافق کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31247

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
رکوردشکنی‌های پیاپی فولاد هرمزگان در سال جهش تولید
در واحد احیا مستقیم «هرمز» تحقق یافت؛

رکوردشکنی‌های پیاپی فولاد هرمزگان در سال جهش تولید

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.