• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پیرحسینلو مطرح کرد:

جهش عملکرد تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

  • کد خبر : 42139
  • 27 اسفند 1402 - 13:42
جهش عملکرد تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس از افزایش 7 درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری این منطقه‌ عظیم اقتصادی در ۱۱ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس از افزایش ۷ درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری این منطقه‌ عظیم اقتصادی در ۱۱ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس، محمدرضا پیرحسینلو در تشریح این خبر بیان کرد: در سال جاری، بیش از دو میلیون و ۶۰۴ هزار تن بارگیری توسط کشتی داشتیم که در مقایسه با عملکرد یک میلیون و ۷۶۵ هزار تنی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: همچنین در تخلیه‌ واگن‌ها نیز با عملکردی بالغ بر سه میلیون و ۸۹۵ هزار تن در مقایسه با عملکرد سه میلیون و ۴۸۱ هزار تنی سال گذشته، ۱۱ درصد رشد را تجربه کردیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس خاطرنشان کرد: در مجموع تناژ خروج بار از منطقه ۳۸۲ درصد و تناژ ورود بار کامیونی به منطقه نیز ۴۰۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
پیرحسینلو در پایان مجموع تناژ عملکرد تخلیه و بارگیری این مجموعه در سال گذشته را بیش از ۱۲ میلیون و ۵۲ هزار تن عنوان کرد و یادآور شد: این عملکرد در مدت مشابه سال جاری، به بیش از ۱۳ میلیون رسید که رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد و امیدواریم با هم‌افزایی تمامی ارکان دخیل، شاهد ارتقای این عملکرد در سال پیش رو نیز باشیم.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42139

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
08اردیبهشت
راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مطرح کرد:

راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»

08اردیبهشت
حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.