• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

حجم سرمایه‌گذاری در معادن استان سه برابر شد

  • کد خبر : 29988
  • 09 مهر 1402 - 9:05
حجم سرمایه‌گذاری در معادن استان سه برابر شد
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۹۶۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان در ۶ ماهه امسال محقق شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۳۴ میلیارد ریال)، حدود سه برابر افزایش یافته است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در ۶ ماهه ابتدایی امسال، ۹۶۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان محقق شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۳۴ میلیارد ریال)، حدود سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایرنا، مجید گلشنی منفرد بیان کرد: طی این مدت، ۳۲ پروانه اکتشاف معدن در استان صادر شده که این میزان نسبت به نیمه نخست سال گذشته، بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در خصوص وصول حقوق دولتی معادن استان نیز روند روبه‌رشد و قابل‌توجهی را در استان داشتیم؛ به طوری که بدون در نظر گرفتن معدن دولتی انگوران، در ۶ ماهه نخست امسال، ۸۲۰ میلیارد ریال وصولی حقوق دولتی معادن در استان محقق شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳۸۰ درصد رشد دارد.

به گفته مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، این استان دارای ۳۶ نوع ماده معدنی بوده و جزو معدود استان‌های کشور با این تنوع مواد معدنی است.

گلشنی منفرد از وجود ۴۴۷ معدن ثبت شده در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد حدود ۲۰۰ معدن در وضعیت فعال قرار دارد. تاکنون بالغ بر سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در معادن استان انجام شده است و بیش از سه هزار نفر در این بخش اشتغال دارند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29988

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.