• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
تا پایان تیر ماه 1402،

درآمد «کچاد» ۱۶ درصد افزایش پیدا کرد

  • کد خبر : 24683
  • 10 مرداد 1402 - 6:50
درآمد «کچاد» ۱۶ درصد افزایش پیدا کرد
درآمد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پایان چهار ماهه ابتدایی امسال، با افزایش 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به 18 هزار میلیارد تومان رسید.

درآمد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پایان چهار ماهه ابتدایی امسال، با افزایش ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این شرکت در چهار ماهه منتهی به تیر ماه، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود کسب کرد. این میزان فروش چادرملو در مدت یادشده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۶ درصد رشد داشته است.

همچنین فروش «کچاد» در تیر ماه امسال با افزایش ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به چهار هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان رسید. از این رقم، سه هزار و ۹۹۵ میلیارد تومان فروش داخلی و ۵۴۵ میلیارد تومان فروش صادراتی بوده است.

همچنین نرخ فروش فولاد، گندله و کنسانتره آهن داخلی و همچنین فولاد صادراتی در تیر ماه نسبت به میانگین چهار ماهه افزایش قابل توجهی داشت.

بر اساس این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی مدت چهار ماهه ابتدایی سال جاری، بیش از سه میلیون و ۵۹۱ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن تر، یک میلیون و ۴۹۵ هزار تن گندله آهن، ۶۱۳ هزار و ۳۱۳ تن آهن اسفنجی و ۴۲۰ هزار و ۳۸۸ تن شمش فولادی تولید کرده است که تماما بیش از برنامه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۲ هستند.

لازم به ذکر است پیش بینی می‌شود با توجه به تعدیل صورت پذیرفته توسط چادرملو در نیمه نخست سال ۱۴۰۱، درصد رشد درآمد حاصل از فروش، فراتر از درصد اعلامی فوق‌الذکر در مقایسه با دوره مشابه سال قبل باشد و عملا درصد رشد در شهریور ماه ۱۴۰۲ مورد بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24683

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.