• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
مدیر مجتمع فروکروم جغتای عنوان کرد:

درخشش مجتمع فروکروم جغتای در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 42310
  • 14 فروردین 1403 - 14:10
درخشش مجتمع فروکروم جغتای در سال ۱۴۰۲
مدیر مجتمع فروکروم جغتای از ثبت دو رکورد در تولید و حضور درخشان این مجتمع در حوزه «HSEE» به عنوان دستاوردهای این واحد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای از ثبت دو رکورد در تولید و حضور درخشان این مجتمع در حوزه «HSEE» به عنوان دستاوردهای این واحد در سال ۱۴۰۲خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، احسان عزیزی در خصوص عملکرد این مجتمع در سال ۱۴۰۲، عنوان کرد: مجتمع فروکروم جغتای با تولید حدود سه هزار و ۲۰۰ تن فروکروم پرکربن، موفق به ثبت رکورد جدید تولید در اردیبهشت ماه سال گذشته شد که این میزان ۱۳.۷ درصد نسبت به رکورد قبلی افزایش داشت.

وی افزود: مجتمع فروکروم جغتای در سال ۱۴۰۲، رکورد تولید ماهیانه در بخش ریخته‌گری را در خرداد ماه با تولید دو هزار و ۶۲۸ تن فروکروم پرکربن شکست که این رقم تولید از ابتدای فعالیت مجتمع تاکنون بی‌سابقه بوده است.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای خاطرنشان کرد: با رشد ب‌سابقه تولید در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲، برای اولین بار بالاترین تناژ حق‌السهم از ابتدای واگذاری مجتمع به بخش خصوصی از سال ۱۳۹۶ تاکنون را با دریافت بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن فروکروم به ثبت رساندیم.

عزیزی ادامه داد: با توجه به واگذاری مجتمع به بخش خصوصی و تولید مستمر از زمان این واگذاری، انجام تعمیرات اساسی به منظور حفظ شرایط مطلوب فنی در کارخانه، در تیر ماه اورهال اساسی کوره و تجهیزات فنی مجتمع در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری‌های دستگاه نظارت در بازه زمانی کمتر از سه ماه اورهال اساسی کارخانه انجام شد و مجتمع مجدد در مدار تولید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۲، یکی از بهترین و شاخص‌ترین سال‌های عملکرد مجتمع از زمان راه‌اندازی تاکنون در حوزه ایمنی و «HSEE» بوده است که از شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته می‌توان به اخذ مجوز تاسیس اولین مرکز بهداشت کار و افتتاح آن در شهریور ماه، معرفی مجتمع فروکروم جغتای به عنوان شرکت برتر در حوزه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در استان خراسان رضوی، کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات آتش‌نشانی شرکت‌های وابسته به ایمیدرو در شانزدهمین دوره این مسابقات و همچنین اخذ مجوز تاسیس اولین مرکز آموزشی جوار کارگاهی از اداره کل فنی و حرفه‌ای استان جهت ارتقای سطح علمی کارکنان مجتمع اشاره کرد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای در پایان خاطرنشان کرد: به علاوه در سال گذشته، موفق به کسب عنوان واحد صنعتی سبز شایسته تقدیر در بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی و معدنی و خدمات سبز از بین ۳۵۰ واحدی صنعتی و معدنی در کل کشور، معرفی مجتمع فروکروم جغتای به عنوان یکی از واحدهای برتر ایمنی کشور و اخذ نشان عالی تک ستاره در هفتمین همایش ممیزی عملکرد مدیران در حوزه «HSEE» هم در بخش راهبری و هم در بخش نظارت از بین ۵۲ مجموعه صنعتی و معدنی کشور شدیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42310

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

12اردیبهشت
تفاهم‌نامه هلدینگ حمل‌و‌نقل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و سالکو امضا شد
12اردیبهشت
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی سپنتا برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.