• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

دستاوردهای مالی «فملی»، سیگنال مثبتی برای سرمایه‌گذاران

  • کد خبر : 23839
  • 29 تیر 1402 - 11:27
دستاوردهای مالی «فملی»، سیگنال مثبتی برای سرمایه‌گذاران
مجموع حقوق صاحبان سهام شرکت مس در سال 1401، جهشی 27 درصدی را نسبت به سال قبل از آن داشته است که این مسئله سیگنال مثبتی برای افزایش جذابیت فملی برای سرمایه‌گذاران تلقی می‌شود.

مجموع حقوق صاحبان سهام شرکت مس در سال ۱۴۰۱، جهشی ۲۷ درصدی را نسبت به سال قبل از آن داشته است که این مسئله سیگنال مثبتی برای افزایش جذابیت فملی برای سرمایه‌گذاران تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، بررسی آمارهای مالی شرکت ملی صنایع مس ایران، همگی از روند پرشتاب توسعه این بنگاه اقتصادی حکایت دارند. برای مثال، ارزش دارایی‌های این شرکت که تا سال ۱۳۹۹ به کمتر از ۶۰۰ میلیارد ریال می‌رسید، در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی، از مرز یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز فراتر رفته است که این میزان، فملی را به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال بازار سرمایه تبدیل می‌کند.

در واقع این رشد ارزش دارایی‌ها را می‌توان نمودی از سرعت بالای پیشرفت طرح‌‌های توسعه در شرکت ملی مس دانست که دامنه فعالیت‌ها و عملکرد مجتمع‌های این شرکت را گسترش و رشد می‌دهد.

گفتنی است به دنبال این رشد ارزش دارایی‌ها و نیز اقدامات شرکت مس در حوزه مدیریت هزینه‌ها و بدهی‌ها موجب شده است تا مجموع حقوق صاحبان سهام شرکت مس نیز در سال ۱۴۰۱، جهشی ۲۷ درصدی را نسبت به سال قبل از آن داشته باشد که این مسئله نیز سیگنال مثبتی برای افزایش جذابیت فملی برای سرمایه‌گذاران تلقی می‌شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23839

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
توسعه زنجیره تامین باتری در کشورهای غربی با موانعی روبه‌روست
برخلاف تاثیر مثبت قانون کاهش تورم آمریکا،

توسعه زنجیره تامین باتری در کشورهای غربی با موانعی روبه‌روست

11اردیبهشت
هشت اتفاق تاثیرگذار بر بخش بازیافت باتری
11اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۵۳۶ دلار قیمت‌گذاری شد
با ادامه روند نوسانی در «LME»؛

آلومینیوم دو هزار و ۵۳۶ دلار قیمت‌گذاری شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.