• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

دستاورد شگفت‌آور شرکت ملی مس در کاهش هزینه‌ها

  • کد خبر : 23844
  • 29 تیر 1402 - 11:44
دستاورد شگفت‌آور شرکت ملی مس در کاهش هزینه‌ها
شرکت ملی صنایع مس ایران در حالی توانست هزینه‌های عمومی را با کاهش 11 درصدی نسبت به سال 1400، به 49 هزار  و 765 میلیارد ریال برساند که این میزان برای کل بخش صنعت کشور در همین بازه زمانی 32 درصد افزایش یافته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در حالی توانست هزینه‌های عمومی را با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰، به ۴۹ هزار  و ۷۶۵ میلیارد ریال برساند که این میزان برای کل بخش صنعت کشور در همین بازه زمانی ۳۲ درصد افزایش یافته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، در شرایط تورمی حاکم بر اقتصاد کشور که وضعیت ناپایداری را به هزینه‌ها و نرخ‌های محصولات و خدمات می‌بخشد، شرکت ملی صنایع مس ایران توانست به دستاوردی شگفت‌انگیز دست یابد و علی‌رغم افزایش تولید، فروش و درآمد، هزینه‌های عمومی، اداری و تشکیلاتی خود را کاهش دهد.

در واقع شرکت ملی مس در حالی توانست این هزینه را با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰، به ۴۹ هزار  و ۷۶۵ میلیارد ریال برساند که این میزان برای کل بخش صنعت کشور در همین بازه زمانی ۳۲ درصد افزایش یافته بود.

ارزش دستاورد فوق زمانی برجسته‌تر می‌شود که باید این نکته را در نظر داشت شرکت ملی مس در سال ۱۴۰۱، دامنه‌ فعالیت‌ها و ظرفیت‌های تولیدی خود را گسترش داده بود و این مسئله طبیعتا بر افزایش هزینه‌های عمومی، اداری و تشکیلاتی این شرکت به شدت تاثیرگذار است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23844

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
توسعه زنجیره تامین باتری در کشورهای غربی با موانعی روبه‌روست
برخلاف تاثیر مثبت قانون کاهش تورم آمریکا،

توسعه زنجیره تامین باتری در کشورهای غربی با موانعی روبه‌روست

11اردیبهشت
هشت اتفاق تاثیرگذار بر بخش بازیافت باتری
11اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۵۳۶ دلار قیمت‌گذاری شد
با ادامه روند نوسانی در «LME»؛

آلومینیوم دو هزار و ۵۳۶ دلار قیمت‌گذاری شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.