• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

دستگیری هفت حفار غیرمجاز معادن طرود

  • کد خبر : 31702
  • 30 مهر 1402 - 14:24
دستگیری هفت حفار غیرمجاز معادن طرود
رئیس کل دادگستری استان سمنان از شناسایی و دستگیری هفت نفر حفار غیرمجاز معادن سیلیستن در منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از شناسایی و دستگیری هفت حفار غیرمجاز معادن سیلیستن در منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایرنا، محمدجعفر عبداللهی با اشاره به بازدید میدانی هفته گذشته از معادن سیلیستن طرود، بیان کرد: دستوری در خصوص نظارت بیشتر صادر شد تا با افزایش گشت‌های مشترک، حفاران غیرمجاز شناسایی و دستگیر شوند.

وی با بیان اینکه در همین راستا هفت نفر حفار غیرمجاز، شناسایی و به دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود منتقل و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شدند، عنوان کرد: استقرار گشت‌های بازرسی محسوس و نامحسوس تا پاکسازی کامل آن منطقه از وجود دلالان و حفاران غیرمجاز ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: شناسایی مکان‌های نگهداری غیرمجاز و توقیف این ماده معدنی و همچنین برخورد قانونی با مالکان در دستور کار است. چنانچه در روند صیانت و حفاظت از انفال آن منطقه سهل‌انگاری از سوی هر یک از مسئولان مربوطه مشخص شود، برابر با موازین قانونی برخورد خواهد شد.

بر اساس این گزاش، هفته گذشته ریزش معدن سیلیستن طرود بر اثر برداشت غیرمجاز، موجب جان‌ باختن جوان طرودی در شاهرود شد. طرود با بیش از سه هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ کیلومتر از شاهرود فاصله دارد؛ در این منطقه بیش از ۳۵ معدن فعالیت دارند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31702

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.