• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
طی 9 ماهه سال جاری رخ داد؛

رشد چشمگیر فروش محصولات «فخاس»

  • کد خبر : 8776
  • 04 دی 1401 - 9:50
رشد چشمگیر فروش محصولات «فخاس»
فروش محصولات شرکت فولاد خراسان با ثبت رقم 94 هزار میلیارد ریالی در ۹ ماه امسال، شاهد رشد چشمگیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

فروش محصولات شرکت فولاد خراسان با ثبت رقم ۹۴ هزار میلیارد ریالی در ۹ ماه امسال، شاهد رشد چشمگیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان، عملکرد بازاریابی و فروش بزرگ‌ترین جبهه صنعتی شرق کشور، نشانگر رشد ۱۶ درصدی فروش محصولات فولاد خراسان ظرف ۹ ماه منتهی به آذر ماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است که رقم ۸۱ هزار میلیارد ریال را به ثبت رسانده بود. ضمن  اینکه رشد درآمدی ۹ ماهه شرکت فولاد خراسان، از ۱۰ ماه پارسال نیز سبقت گرفته است.

نکته قابل توجه این است که رشد درآمدی شرکت مجتمع فولاد خراسان، تنها از مزیت قیمتی نسبت به سال گذشته ناشی نمی‌شود بلکه شرکت با ۴۰۱ هزار تن فروش محصول نهایی و ۳۵۵ هزار تن ارسال شمش فولادی از درب کارخانه، به ترتیب ۱۲ و ۱۱ درصد رشد تناژ را در عرضه و فروش محصولات خود به بازار نسبت به ۹ ماه سال ۱۴۰۰ رقم زده است.

گفتنی است در مدت مشابه سال گذشته، ارسال محصولات نهایی ۳۵۷ هزار تن و تناژ ارسال شمش این کارخانه ۲۱۲ هزار تن بوده است.

به گفته حسین بختیاری، معاون بازاریابی و‌ فروش شرکت مجتمع فولاد خراسان، این شرکت در ارسال کل محصولات تولیدی شامل آهن اسفنجی، میلگرد و شمش در ۹ ماه امسال، تناژ ۶۵۰ هزار تن را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ماموریت واحد بازاریابی و فروش، افزایش فروش محصولات و سودآوری بیشتر برای مجتمع بوده است، خاطرنشان کرد: با وجود الزام صنایع فولادی به عرضه از طریق بورس کالا، خوشبختانه با همت همکاران توانسته‌ایم نسبت به سال گذشته در ارسال محصول از درب کارخانه، رشد قابل قبولی را رقم بزنیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8776

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی