• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

رشد ۰٫۲ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 38493
  • 27 دی 1402 - 4:24
رشد ۰٫۲ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 26 دی ماه ۱۴۰۲، با افزایش پنج دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 158 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲، با افزایش پنج دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۵۸ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۲۵ دی ماه)، رشد ۰٫۲ درصدی معادل پنج دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۵۳ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۵۸ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۹ درصدی معادل ۴۲ دلار، از دو هزار و ۲۰۰ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۵۸ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه بدون تغییر نسبت به روز قبل، در ۵۵۸ هزار و ۵۵۰ تن ثابت باقی ماند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38493

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۵۹ دلار رسید
08اردیبهشت
فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟
مس در تکاپوی رکوردشکنی؛

فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟

08اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۸۴۶ دلار رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.