• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد:

رشد ۴۹ درصدی فروش «فملی» در ۱۱ ماهه ۱۴۰۲

  • کد خبر : 41182
  • 12 اسفند 1402 - 14:11
رشد ۴۹ درصدی فروش «فملی» در ۱۱ ماهه ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از رشد 49 درصدی فروش این شرکت در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بازار سرمایه و همچنین تحقق برنامه‌های تدوین‌ شده در تولید «فملی» طی این مدت خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از رشد ۴۹ درصدی فروش این شرکت در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بازار سرمایه و همچنین تحقق برنامه‌های تدوین‌ شده در تولید «فملی» طی این مدت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، امیر خرمی‌شاد در تشریح عملکرد ۱۱ ماهه تولید شرکت ملی صنایع مس ایران، از رشد فروش داخلی و خارجی این شرکت در مدت مذکور خبر داد و گفت: میزان فروش داخلی محصولات «فملی» معادل ۸۷۹ هزار میلیارد ریال و میزان فروش صادراتی این شرکت معادل ۲۳۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: بنابراین مجموع درآمد شرکت ملی صنایع مس ایران در بازار سرمایه، بیش از یک هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به فروش ۷۴۷ هزار میلیارد ریالی در مدت مشابه سال گذشته، نزدیک به ۴۹ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین میزان تولید کاتد مس، کنسانتره مس، اسیدسولفوریک و سنگ سولفور را تا پایان بهمن ماه سال جاری به ترتیب ۲۱۱ هزار و ۴۰۸ تن، یک میلیون و ۱۹۸ هزار تن، ۸۰۳ هزار و ۱۹۶ تن و ۵۱ میلیون و ۷۶ هزار تن اعلام کرد.

خرمی‌شاد در پایان از تلاش جهادی همه کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران تقدیر کرد و یادآور شد: بدون شک با ادامه تلاش‌ و مجاهدت کارکنان شرکت، شاهد دستاوردهای بیشتری در آینده خواهیم بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41182

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

12اردیبهشت
تفاهم‌نامه هلدینگ حمل‌و‌نقل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و سالکو امضا شد
12اردیبهشت
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی سپنتا برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.