• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کارآفرین نمونه کشوری:

رکوردشکنی‌های تاریخی فولاد اکسین مایه افتخار کشور است

  • کد خبر : 43817
  • 10 اردیبهشت 1403 - 11:34
رکوردشکنی‌های تاریخی فولاد اکسین مایه افتخار کشور است
یک کارآفرین و خیر نمونه کشوری با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه اکسپو 2024 گفت: در این شرایط دشوار جنگ اقتصادی، رکوردشکنی‌های تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان مایه افتخار و حیرت است.

یک کارآفرین و خیر نمونه کشوری با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ و اشاره به سال جهش تولید، گفت: در این شرایط دشوار جنگ اقتصادی، رکوردشکنی‌های تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان مایه افتخار و حیرت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، علیرضا نبی با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت به گفت‌‍وگو پرداخت و در جریان عملکرد تولیدی شرکت و حضور در بازارهای بین‌المللی قرار گرفت.

وی در واکنش به دستاوردها و عملکرد تولیدی این شرکت در خصوص رکوردشکنی‌های اخیر، عنوان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده، رکوردشکنی‌های تولیدی در فولاد اکسین مایه افتخار و حیرت است.

این کارآفرین نمونه کشوری ادامه داد: باعث شگفتی است که شرکتی همچون فولاد اکسین خوزستان عملکردی چنین خیره‌کننده در بحث تولید محصولات خاص در کشور دارد و حتی می‌تواند این محصولات را به نقاط مختلف جهان صادر کند.

نبی با بیان اینکه قدردان عملکرد کارگران این شرکت در این جبهه دشوار اقتصادی هستیم، گفت: حضور در پیشگاه مقام معظم رهبری با بیشترین تعداد کارگران، گواه جایگاه ویژه شرکت فولاد اکسین خوزستان و ثمره عملکرد مطلوب این خانواده طی سالیان اخیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادامه مسیر فعالیت خود بتواند بیش از پیش در بازارهای جهانی حضور یافته و تولیدات خود را ارتقا دهد و زمینه‌ساز جهش تولید و رونق اقتصادی و ارزآوری برای کشور شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43817

نوشته‌های مشابه

25اردیبهشت
طلای جهانی ثابت ماند
در آستانه سیاست‌گذاری‌ فدرال رزرو،

طلای جهانی ثابت ماند

25اردیبهشت
تجلیل از شرکت فولاد خراسان به عنوان صادرکننده برتر
در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی رقم خورد؛

تجلیل از شرکت فولاد خراسان به عنوان صادرکننده برتر

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.