• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
با مدیریت هوشمند در سال جاری،

رکوردشکنی‌های «کچاد» همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 32066
  • 04 آبان 1402 - 10:37
رکوردشکنی‌های «کچاد» همچنان ادامه دارد
در مهر ماه امسال، با اعمال مدیریت هوشمند و تلاش همکاران سختکوش ارکان بهره‌برداری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، تولید روزانه شمش فولاد با کیفیت صادراتی از مرز پنج هزار و 555 تن گذشت.

در مهر ماه امسال، با اعمال مدیریت هوشمند و تلاش همکاران سختکوش ارکان بهره‌برداری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، تولید روزانه شمش فولاد با کیفیت صادراتی از مرز پنج هزار و ۵۵۵ تن گذشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، کارخانه فولادسازی چادرملو در پایان مهر ماه سال جاری با تولید ۱۱۴ هزار و ۸۸۰ تن انواع شمش با کیفیت صادراتی، بالاترین رکورد تولید ماهیانه از ابتدای بهره‌برداری این کارخانه را ثبت کرد.

آخرین رکورد ماهیانه تولید شمش در فروردین ماه سال جاری با تناژ ۱۱۲ هزار و ۴۷۵ تن و آخرین رکورد قبلی تولید روزانه فولاد چادرملو در اردیبهشت ماه سال جاری با تولید روزانه چهار هزار و ۹۷۰ تن شمش کسب شده بود.

گفتنی است چادرملو در دوره ۶ ماهه امسال با وجود اعمال محدودیت‌های ناشی از کمبود انرژی، توانسته است بیش از هشت میلیون و ۶۷۹ هزار تن انواع محصولات زنجیره فولاد تولید کند تا علاوه بر تضمین سوددهی سهام‌داران، نقش ارزنده خود در رشد اقتصادی کشور را ایفا کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32066

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

09اردیبهشت
تولید فولاد خام ایران ۱۶٫۳ درصد رشد پیدا کرد
09اردیبهشت
لزوم توسعه روابط ایران و گینه در حوزه معدن
مشاور وزیر معادن و زمین‌شناسی گینه عنوان کرد:

لزوم توسعه روابط ایران و گینه در حوزه معدن

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.