• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

طلا در بازار‌های جهانی سربلند شد

  • کد خبر : 20731
  • 18 خرداد 1402 - 11:09
طلا در بازار‌های جهانی سربلند شد
 امروز پنج‌شنبه 18 خرداد ماه، اگرچه قیمت طلا نزدیک به پایین‌ترین سطح جلسه قبل بود اما قیمت این فلز گران‌بها با حمایت از کاهش ارزش دلار افزایش یافت.

امروز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه، اگرچه قیمت طلا نزدیک به پایین‌ترین سطح جلسه قبل بود اما قیمت این فلز گران‌بها با حمایت از کاهش ارزش دلار افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا پس از افت یک درصدی در جلسه قبل، به یک هزار و ۹۴۶ دلار رسید و طلای آمریکا نیز یک هزار و ۹۴۷ دلار قیمت‌گذاری شد.

آجی کیدیا، مدیر شرکت «Kedia Commodities» بیان کرد: طلا از انتظارات مربوط به نرخ فدرال رزرو در هفته آینده حمایت می‌کند و قیمت‌ها در محدوده یک هزار و ۹۳۰ تا یک هزار و ۹۸۵ دلار باقی مانده و ممکن است پس از اعلام تصمیم بانک مرکزی ایالات‌ متحده از محدوده بالایی عبور کند.

طبق نظرسنجی رویترز، فدرال رزرو برای اولین‌ بار در بیش از یک سال گذشته در جلسه ۱۳ تا ۱۴ ژوئن خود نرخ بهره را افزایش نخواهد داد. بانک مرکزی کانادا روز چهارشنبه نرخ بهره خود را به ۴.۷۵ درصد افزایش داد و بازارها و تحلیلگران بلافاصله افزایش دیگری را در ماه آینده پیش‌بینی کردند.

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات‌ متحده عنوان کرد که اقتصاد ایالات‌ متحده در میان هزینه‌های مصرف‌کننده قوی است اما او انتظار دارد که در دو سال آینده پیشرفت در کاهش تورم ادامه یابد. گزارش تورم مصرف‌کننده ایالات‌ متحده برای ماه می که در ۱۳ ژوئن و پیش از نشست فدرال رزرو ارائه می‌شود، شفافیت بیشتری را در مورد سلامت بزرگ‌ترین اقتصاد جهان به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۳ درصد افزایش، به ۲۳ دلار و ۵۳ سنت، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش، به یک هزار و ۲۰ دلار و ۱۳ سنت و پالادیم با ۰.۴ درصد افزایش، به یک هزار و ۳۹۴ دلار و ۹۱ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20731

نوشته‌های مشابه

22اردیبهشت
به دنبال تسریع در اجرای طرح‌های پیشران فولاد کردستان هستیم
22اردیبهشت
اجرای پروژه‌های جدید در سه حوزه تولید، توسعه و زیرساخت
معاون توسعه و تکنولوژی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد:

اجرای پروژه‌های جدید در سه حوزه تولید، توسعه و زیرساخت

22اردیبهشت
جهش ۷۷ درصدی تولید تختال در فرودین ماه ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

جهش ۷۷ درصدی تولید تختال در فرودین ماه ۱۴۰۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.