• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صورت پذیرفت؛

سرسبز شدن ۲۴ هکتاری مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

  • کد خبر : 41586
  • 19 اسفند 1402 - 11:28
سرسبز شدن ۲۴ هکتاری مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب
مدیران، روسا و کارکنان شرکت مجتمع صنایع آلومینوم جنوب با کاشت نهال در محوطه این شرکت، 15 اسفند ماه که به عنوان روز درخت‌کاری نام‌گذاری شده است را گرامی داشتند.

مدیران، روسا و کارکنان شرکت مجتمع صنایع آلومینوم جنوب با کاشت نهال در محوطه این شرکت، ۱۵ اسفند ماه که به عنوان روز درخت‌کاری نام‌گذاری شده است را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، اسماعیل شکوهی مقدم، معاونت بهره‌برداری و مدیر مجتمع سالکو در این آیین بیان کرد: اکنون فرهنگ درخت‌کاری در بین کارکنان و متخصصان شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب نهادینه شده است و امیدواریم در تمام روزها و فصول سال این فرهنگ در سطح این مجتمع اجرا شود.

وی ادامه داد: با کاشت یک درخت می‌توانیم سنت دیرینه و کهن درخت‌کاری را پاس بداریم و با انجام این کار بسیار شایسته، نشاط و شادابی را برای جامعه و محیط پیرامونی به ارمغان آوریم.

در ادامه این آیین میثم رفیعی، مدیر پشتیبانی سالکو طی سخنانی به تشریح عملکرد صورت گرفته در زمینه توسعه فضای سبز مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و برنامه‌های در دست اقدام در راستای زیباسازی محیطی پرداخت و گفت: درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز ۲۴ هکتاری به تعداد ۱۰ هزار عدد درخت و درختچه در طول یک سال گذشته در محل کارخانه، زیباسازی ورودی مجتمع و کاشت گل‌های فصلی، راه‌اندازی کارگاه نجاری جهت استفاده از مواد و اقلام بازیافتی به منظور ساخت و تولید صندلی‌های چوبی، آلاچیق و… جهت نصب در نقاط مختلف سایت، اهم اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز با برنامه‌ریزی انجام شده، اقدامات بسیار مهمی همسو با توسعه فضای سبز با کاشت دو هزار اصله نهال دیگر در سطح مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب آغاز می‌شود. تجلیل و تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران فضای سبز و کاشت درخت توسط مدیران، روسا و کارشناسان، از دیگر برنامه‌های آیین ویژه ۱۵ اسفند روز درخت‌کاری در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41586

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
رکوردشکنی‌های پیاپی فولاد هرمزگان در سال جهش تولید
در واحد احیا مستقیم «هرمز» تحقق یافت؛

رکوردشکنی‌های پیاپی فولاد هرمزگان در سال جهش تولید

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.