• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سرمایه‌گذاری ایمیدرو در توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌های یزد

  • کد خبر : 20479
  • 16 خرداد 1402 - 7:24
سرمایه‌گذاری ایمیدرو در توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌های یزد
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در توسعه زیرساخت‌های برخی شهرستان‌های استان یزد، به بیش از یک هزار و 641 میلیارد ریال می‌رسد.
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در توسعه زیرساخت‌های برخی شهرستان‌های استان یزد، به بیش از یک هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر خرمی‌شاد در نشست با محمدرضا صباغیان، نماینده مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی که در خصوص اقدامات انجام شده در زیرساخت‌های شهرستان‌های نامبرده برگزار شد، بیان کرد: ایمیدرو توسعه زیرساخت‌ها را از طریق طرح ایجاد توسعه زیربناهای لازم در معادن دنبال می کند.
وی در تشریح سرمایه‌گذاری‌های ایمیدرو در زیرساخت شهرستان‌های استان یزد، عنوان کرد: از جمله این پروژه و طرح‌ها می‌توان به احداث راه معادن اسمالون با سرمایه‌گذاری ۷۹۱ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ۶۲۰ میلیارد ریالی برای تجهیزات انتقال برق مسیر اسمالون مروست اشاره کرد.
رئیس هیئت عامل ایمیدرو مطرح کرد: احداث جاده سورک قلعه خرگوشی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال با مشارکت وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است. توسعه و راهبری از طریق طرح ایجاد طرح ایجاد زیربناها در معادن به ویژه راه‌های دسترسی و برق‌رسانی به معادن مورد توجه این سازمان است.
نماینده مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات ایمیدرو و شرکت چادرملو در توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌های یزد، تصریح کرد: برنامه‌ها در جهت توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌های استان یزد در حال انجام است. امیدواریم با اقدامات و راهبری ایمیدرو، توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کم‌برخوردار تسریع شود.
در این جلسه امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در خصوص اقدامات این مجموعه در توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای، مطرح کرد: شرکت چادرملو به صورتی مشارکتی، احداث جاده سیروس‌آباد را با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال ( دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سهم چادرملو) از محل بودجه مسئولیت اجتماعی بر عهده گرفته است که آیین کلنگ‌زنی آن هفته گذشته انجام شد.
وی تاکید کرد: همچنین پروژه تامین مالی احداث جاده بهاباد، دربند نایبند نیز از دیگر اقدامات این شرکت در توسعه زیرساخت‌های این منطقه است.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20479

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است
همگام با اکتشافات جدید و تحقق طرح‌های توسعه‌ای،

«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است

29اردیبهشت
آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح کرد:

آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.