• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
با افزایش بیش از 18 هزار واحد،

شاخص بورس وارد کانال جدید شد

  • کد خبر : 22523
  • 13 تیر 1402 - 10:48
شاخص بورس وارد کانال جدید شد
روند صعودی در بازار سرمایه امروز سه‌شنبه 13 تیر ماه ادامه یافت و شاخص کل بورس توانست به کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد برگردد.

روند صعودی در بازار سرمایه امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ماه ادامه یافت و شاخص کل بورس توانست به کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد برگردد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۸ هزار و ۶۹۴ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۲۰۲ هزار واحد صعود کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹ هزار و ۹۵۱ واحد افزایش، در رقم ۷۷۳ هزار و ۲۹۸ واحد ایستاد. در این بازار ۶۱۹ هزار معامله به ارزش ۶۹ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۴۸ واحد افزایش، در رقم ۲۸ هزار و ۴۱۳ واحد ایستاد. در این بازار ۹۸۵ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریا ساسول و مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ماه، بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های شیمیایی و دارویی و بیشترین خروج پول این گروه نیز از صندوق‌ها و گروه خودرویی صورت گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=22523

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
08اردیبهشت
راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مطرح کرد:

راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»

08اردیبهشت
حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.