• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
با رشد نسبی بیش از یک هزار واحدی،

شاخص کل به دو میلیون و ۱۶۳ هزار واحد رسید

  • کد خبر : 41867
  • 22 اسفند 1402 - 11:12
شاخص کل به دو میلیون و ۱۶۳ هزار واحد رسید
امروز سه‌شنبه 22 اسفند ماه 1402، بازار بورس با افزایش یک هزار و ۹۲۱ واحدی مواجه شد و شاخص کل روی کانال دو میلیون و ۱۶۳ هزار واحد ایستاد.

امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲، بازار بورس با افزایش یک هزار و ۹۲۱ واحدی مواجه شد و شاخص کل روی کانال دو میلیون و ۱۶۳ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، در دو روز گذشته بازار سرمایه جمعا حدود سه هزار و ۲۰۰ واحد افزایش یافت. امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه، بازار سرمایه روند متعادلی را سپری کرد؛ به نحوی که شاخص کل یک هزار و ۹۲۱ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون  ۱۶۳ هزار و ۴۸۵ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن اما با یک هزار و ۹۰۹ واحد افت مواجه شد و در عدد ۷۳۵ هزار و ۹۴۳ واحد ایستاد. تعداد معاملات بورس ۳۹۴ هزار فقره بود که ارزش آن به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسید.

نماد «میدکو» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشت اما نمادهای «فملی»، «وبملت» و «خودرو» به عنوان نمادهای تاثیرگذار مثبت شدند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب «خودرو»، «خگستر»، «وبصادر» و «وبملت» بودند.

فرابورس ایران نیز روز سه‌شنبه ۳۴ واحد افت پیدا کرد و شاخص آن به ۲۴ هزار و ۹۷۶ واحد رسید. تعداد ۲۳۳ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن بیش از ۷۱ هزار میلیارد تومان بود.

«وسپهر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشت اما «بپاس» و «آریا» تاثیر منفی ایجاد کردند. «آردینه»، «بیوتیک»، «کرومیت» و «فنر» نیز از نمادهای پرتراکنش بودند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41867

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
توسعه اشتغال‌زایی در بخش معدن استان البرز
مدیرکل سازمان صمت البرز مطرح کرد:

توسعه اشتغال‌زایی در بخش معدن استان البرز

09اردیبهشت
ریزش ۲۰ هزار واحدی در بورس
تالار شیشه‌ای قرمز شد؛

ریزش ۲۰ هزار واحدی در بورس

09اردیبهشت
موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.