• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
«فباهنر»، حلقه‌ای برجسته در زنجیره ارزش

شرکت صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خوش درخشید

  • کد خبر : 44163
  • 17 اردیبهشت 1403 - 8:04
شرکت صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خوش درخشید
شرکت صنایع مس شهید باهنر در ششمین نمایشگاه اکسپو حضوری فعال و چشمگیر داشت و توانست توانمندی‌های تولیدی و صادراتی خود را در معرض دید تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشورهای محتلف قرار دهد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ششمین نمایشگاه اکسپو حضوری فعال و چشمگیر داشت و توانست توانمندی‌های تولیدی و صادراتی خود را در معرض دید تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشورهای محتلف قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع مس شهید باهنر، بنا بر ابن گزارش در مدت برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ علاوه بر مسئولان کشور، نمایندگان و تجار کشورهای سنگال، ترکیه، امارات، هند، پاکستان، قطر، عراق و سوریه در غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر حضور یافتند و مذاکرات لازم جهت همکاری تجاری با آن‌ها صورت پذیرفت.

احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان بازدید از غرفه این شرکت ضمن کسب اطلاع از وضعیت تولید محصولات متنوع شرکت صنایع مس شهید باهنر، بر ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه صنایع پایین‌دستی مس و تکمیل زنجیره ارزش با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر تاکید کرد و در این زمینه شرکت صنایع مس شهید باهنر را پیشرو دانست.

عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز ضمن بازدید از غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر، این شرکت را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات بر پایه مس، بی‌نظیر خواند و گفت: یک ایران است و یک مس باهنر که باید موانع تولیدی و صادراتی این شرکت برطرف شود.

امید سحرخیز، بازرس ویژه و حمید دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور نیز با حضور در غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر از نزدیک با تولیدات این شرکت آشنا شدند و در خصوص رفع موانع صادراتی این شرکت دستور پیگیری صادر کردند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، امیر حسن‌زاده، معاون اقتصادی وی و محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز از جمله مسئولان بازدیدکننده از غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر بودند که تلاش مدیران و کارگران این شرکت را ستودند و با تاکید بر نقش ‌آفرینی آن‌ها در تکمیل زنجیره ارزش، مجاهدان عرصه‌ صنعت و اقتصاد را ادامه‌دهندگان راه شهدا و مایه افتخار و مباهات مردم و مسولان استان دانستند.

علیرضا عسکریان، معاون رفاه و اقتصادی وزارت کار، علیرضا چناری، عضو موظف هیئت مدیره شستا، سید علی حسینی، عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی، صالح هادی‌نیا، عضو هیئت مدیره صدر تامین، سید محمدصابر پرورش، معاون امور شرکت‌ها و تعدادی دیگر از مدیران هلدینگ صدر تامین نیز از دیگر بازدیدکنندگان غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ بودند.

شایان ذکر است شرکت صنایع مس شهید باهنر در این نمایشگاه علاوه بر غرفه تخصصی در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران، به عنوان یکی از شرکت‌های مهم و پیشرو در تکمیل زنجیره‌ی ارزش، در سالن اختصاصی وزارت کشور از سوی استانداری کرمان نیز حضور داشت.

در این رویداد نمایشگاهی که به مدت پنج روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شد، تجار و بازرگانان و نمایندگان شرکت‌های خارجی و همچنین جمعی از سفرای کشورهای حوزه خلیج فارس، غرب آسیا ، آفریقا و اروپای شرقی با حضور در غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر از جزییات تولید، توانمندی‌ها و دستاوردهای این شرکت مطلع شدند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات نیمه‌تمام مسی در خاورمیانه از شرکت‌های تابعه شستا و هلدینگ صدر تامین، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی بر عهده دارد، گام‌های بلندی نیز در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازارهای بین‌المللی برداشته است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=44163

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است
همگام با اکتشافات جدید و تحقق طرح‌های توسعه‌ای،

«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است

29اردیبهشت
آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح کرد:

آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.