• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

صدر تامین؛ نماد خلق اعتماد در سرمایه‌گذاری

  • کد خبر : 41467
  • 15 اسفند 1402 - 13:24
صدر تامین؛ نماد خلق اعتماد در سرمایه‌گذاری
شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی و فلزی است که سهام‌ 30 شرکت بورسی و غیربورسی را در اختیار دارد.
شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی و فلزی است که سهام‌ ۳۰ شرکت بورسی و غیربورسی را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، هلدینگ تخصصی در حوزه معدن و صنایع معدنی بوده و یکی از مجموعه‌های مهم و اثر‌گذار بخش معدن و صنایع معدنی محسوب می‌شود؛ فعالیت این شرکت در این حوزه از سال ۱۳۸۷ آغاز شد. شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین به عنوان یک هلدینگ، زنجیره کاملی از صنایع معدنی را در حوزه طلا و نقره، زغال‌سنگ، املاح معدنی و خاک چینی با هدف خلق ارزش و توسعه پایدار تحت مالکیت خود داشته و آن‌ها را مدیریت می‌کند.

شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، اهداف و برنامه‌ریزی‌های خود را به گونه‌ای تدوین کرده است تا ضمن رشد متوازن زنجیره و ارزش‌آفرینی برای سهام‌دارن و ذی‌نفعان، سبب رشد اقصادی مناطق محروم و توسعه زیرساخت‌های این مناطق هم شود. از استراتژی‌های این شرکت برای تحقق اهداف خود می‌توان به نوآوری، توسعه منابع انسانی، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تعامل با شرکت‌های اکتشافی و پیمانکاران استخراجی و ارتباط با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی اشاره کرد.

اینفوگرافیک صدر تامین؛ نماد خلق اعتماد در سرمایه‌گذاری

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41467

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
08اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۵۹ دلار رسید
08اردیبهشت
فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟
مس در تکاپوی رکوردشکنی؛

فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.