• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

صعود بورس دوام پیدا نکرد

  • کد خبر : 26610
  • 31 مرداد 1402 - 10:15
صعود بورس دوام پیدا نکرد
شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی آخرین روز از مرداد ماه 1402، روند نزولی را تجربه کرد و در نهایت با افت حدود ۱۸ هزار واحدی، روی کانال یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی آخرین روز از مرداد ماه ۱۴۰۲، روند نزولی را تجربه کرد و در نهایت با افت حدود ۱۸ هزار واحدی، روی کانال یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با حدود ۱۸ هزار واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با افت ۱۰ هزار و ۹۹۵ واحدی، رقم ۶۶۳ هزار و ۲۲۱ واحد را ثبت کرد.

گفتنی است روز گذشته بازار سرمایه، رشد جزئی دو هزار و ۴۰۰ واحدی را تجربه کرده بود. در این بازار ۳۰۲ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال انجام شد.

در این معاملات، فولاد مبارکه اصفهان، ایران‌‌خودرو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملت، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشتند و همه آن‌ها روند منفی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۲۵۹ واحد کاهش، در رقم ۲۴ هزار و ۷۹۳ واحد ایستاد. در این بازار ۳۳۹ هزار معامله انجام شد که ۴۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران‌خودرو دیزل، پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب و مجتمع جهان فولاد سیرجان، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و به غیر از صبا تامین و مجتمع جان فولاد سیرجان، دیگر نمادها روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26610

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
08اردیبهشت
راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مطرح کرد:

راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»

08اردیبهشت
حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.