• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

طلای جهانی با افزایش قیمت به تعطیلات رفت

  • کد خبر : 27640
  • 11 شهریور 1402 - 8:02
طلای جهانی با افزایش قیمت به تعطیلات رفت
طلا در روز جمعه 10 شهریور ماه و پیش از تعطیلی بازار، از رشد اولیه خود کاست اما پس از اعلام رشد نرخ بیکاری ایالات‌ متحده که باعث افزایش احتمال توقف نرخ بهره فدرال رزرو شد، همچنان به سمت افزایش قیمت هفتگی پیش رفت.

طلا در روز جمعه ۱۰ شهریور ماه و پیش از تعطیلی بازار، از رشد اولیه خود کاست اما پس از اعلام رشد نرخ بیکاری ایالات‌ متحده که باعث افزایش احتمال توقف نرخ بهره فدرال رزرو شد، همچنان به سمت افزایش قیمت هفتگی پیش رفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۳۹ دلار و ۶۰ سنت رسید و طلای آمریکا نیز یک هزار و ۹۴۰ دلار و ۶۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

داده‌های موسسه مدیریت عرضه (ISM) نشان می‌دهد که تولید ایالات‌ متحده در ماه آگوست برای دهمین ماه متوالی کاهش یافت اما سرعت آن همچنان پایین است. گزارش این موسسه، رالی طلا به محدوده یک هزار و ۹۲۰ تا یک هزار و ۹۶۰ دلار را کاهش داده است.

تای وانگ، تاجر مستقل فلزات مستقر در نیویورک مطرح کرد: بازار طلا ممکن است منتظر سرنخ‌های بیشتری در مورد نشست سپتامبر فدرال رزرو باشد. بازده اوراق قرضه ایالات‌ متحده و دلار، زیان‌های اولیه را پس از داده‌های تولید از بین بردند و به شمش‌های غیربازده فشار بیشتری وارد کردند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۹ درصد کاهش، به ۲۴ دلار و ۲۲ سنت در هر اونس و پلاتین با ۰.۶ درصد کاهش، به ۹۶۱ دلار و ۵۸ سنت رسید؛ این در حالی است که قرار بود دومین افزایش هفتگی متوالی خود را ثبت کند. بهای پالادیم نیز با ۰.۹ درصد افزایش، به یک هزار و ۲۲۵ دلار و ۹۸ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27640

نوشته‌های مشابه

18اردیبهشت
اجرای پروژه هوشمندسازی موتورخانه‌های حرارت مركزی شركت فولاد مباركه
در راستای مدیریت و صرفه‌جویی در حوزه مصرف انرژی صورت گرفت؛

اجرای پروژه هوشمندسازی موتورخانه‌های حرارت مركزی شركت فولاد مباركه

18اردیبهشت
بهره‌برداری از بیش از یک هزار مگاوات برق صنایع و معادن
با راهبری ایمیدرو تا پایان سال 1402 صورت گرفت؛

بهره‌برداری از بیش از یک هزار مگاوات برق صنایع و معادن

18اردیبهشت
اشتغال‌زایی بیش از ۳۰۰ نفری با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.