• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

عملکرد طرح احیای معادن کوچک‌مقیاس در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 39890
  • 21 بهمن 1402 - 7:54
عملکرد طرح احیای معادن کوچک‌مقیاس در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲
مجری طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذر ماه امسال، 357 معدن احیا، فعال‌سازی و توسعه یافت.

مجری طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذر ماه امسال، ۳۵۷ معدن احیا، فعال‌سازی و توسعه یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس جرجانی بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری، ۲۷۳ معدن احیا و فعال‌سازی و ۸۴ معدن نیز توسعه یافت. با راه‌اندازی کامل و تکمیل ظرفیت این معادن، برای بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات زیرساختی این طرح شامل ۱۸ طرح در حال اجرا، یک طرح در دست مناقصه پیمانکار و نیز ۲۴ طرح در حال مطالعه است.

مجری طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در ۹ ماهه امسال، تصریح کرد: رفع موانع تولید برای ۱۹ واحد معدنی در استان گیلان، پذیرش ۳۶ پرونده در روند صندوق بیمه سرمایه‌گذاری و پایش ۲۲۲ معدن احیا شده (سال ۱۴۰۱) در ۱۱ استان، از جمله این اقدامات بوده است.

جرجانی خاطرنشان کرد: معرفی ۵۹ بسته پیشنهادی سرمایه‌گذاری شامل ۳۲۹ محدوده در اختیار ادارات کل صمت استان‌ها، از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در راستای طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس در این بازه زمانی بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39890

نوشته‌های مشابه

01خرداد
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی
مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی

01خرداد
مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس،

مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.