• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۱٫۲ درصد کاهش پیدا کرد

  • کد خبر : 39644
  • 17 بهمن 1402 - 4:45
قیمت آلومینیوم ۱٫۲ درصد کاهش پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 16 بهمن ماه ۱۴۰۲، با افت 26 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 183 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲، با افت ۲۶ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۸۳ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه ۱۳ بهمن ماه)، افت ۱٫۲ درصدی معادل ۲۶ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه ۱۳ بهمن ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۰۹ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۸۳ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۴ درصدی معادل ۳۱ دلار، از دو هزار و ۲۱۴ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۸۳ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با کاهش دو هزار و ۳۰۰ تنی، از ۵۳۳ هزار و ۴۷۵ تن به ۵۳۱ هزار و ۱۷۵ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39644

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۵۹ دلار رسید
08اردیبهشت
فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟
مس در تکاپوی رکوردشکنی؛

فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟

08اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۸۴۶ دلار رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.