• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
دادستان شهرستان شادگان مطرح کرد:

لزوم انعکاس اقدامات فولاد شادگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

  • کد خبر : 43742
  • 09 اردیبهشت 1403 - 15:46
لزوم انعکاس اقدامات فولاد شادگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
دادستان شهرستان شادگان در نشستی که به میزبانی شرکت صنعت فولاد شادگان در راستای بررسی حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها برگزار شده بود، خواستار انعکاس خدمات ارائه شده توسط این شرکت شد.

دادستان شهرستان شادگان در نشستی که به میزبانی شرکت صنعت فولاد شادگان در راستای بررسی حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها برگزار شده بود، خواستار انعکاس خدمات ارائه شده توسط این شرکت شد و گفت: به عنوان مدعی‌العموم، خواهان ارتقای امنیت و به تبع آن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی از طریق اشتغال‌زایی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، نادر شبیبی با بیان اینکه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی یک تکلیف قانونی است، عنوان کرد: از کلیه اختیارات قانونی موجود برای تسهیل ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به مردم بهره خواهیم برد.

وی، شهرستان شادگان را سرشار از ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی توصیف کرد و گفت: با وحدت موجود میان مسئولان فعلی شهرستان و همراهی شرکت صنعت فولاد شادگان، زمینه اشتغال مستقیم یا غیرمستقیم هر هفت هزار جوان بیکار شهر را فراهم خواهیم کرد؛ به یاد داشته باشیم که تمام مشکلات موجود، تنها به دست مردم و مسئولان محلی قابل حل است.

دادستان شهرستان شادگان سرمایه‌گذاری به جای تزریق پول را راهبرد برون‌رفت از مشکلات کنونی برشمرد و تاسیس مراکز آموزش تخصصی و حمایت از ورزش شهرستان را گامی موثر برای تضمین آینده از نظر سرمایه‌های کارآمد و سالم انسانی دانست.

شبیبی خاطرنشان کرد: با استمرار حرکت بر مدار شفافیت، مردم و صنایع شهرستان را از حواشی دور نگه داشته و با همدلی به سوی توسعه پایدار گام برمی‌داریم.

جمال صالح‌زاده، فرماندار شهرستان شادگان نیز در این نشست اظهار داشت: مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان بانی عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در این منطقه بوده و توانسته است بخش قابل‌توجهی از نیازهای مردم را برآورده سازد.

وی با بیان اینکه شهرستان شادگان در حال حاضر به پدیده مهاجرت دچار شده است، افزود: این معضل تنها یک راه برون‌رفت دارد و آن، ایجاد اشتغال است که شرکت صنعت فولاد شادگان می‌تواند همچون گذشته، نقشی راهبردی را در این عرصه ایفا کند.

فرماندار شهرستان شادگان مطرح کرد: تشکیل شورای راهبردی مسئولیت‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در راستای اهدافی همچون اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی حرکت خواهیم کرد. در این راستا، همراهی شرکت صنعت فولاد شادگان به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعال می تواند بستر بازگشت سرمایه‌های انسانی به شهرستان را فراهم آورد.

صالح‌زاده تمرکز اعتبارات اختصاص یافته به مسئولیت‌های اجتماعی بر کلیه سطوح آموزش را اقدامی اثربخش در راستای تامین آتیه شادگان از نظر نیروی انسانی کارآمد برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت شرکت‌های مستقر در منطقه، سال ۱۴۰۳ به سال شکوفایی اقتصادی شهرستان شادگان مبدل شود.

علی فرحانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان نیز در این نشست تغییرات یک سال گذشته این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان توانمندسازی مردم از طریق حمایت از کسب‌وکارهای پایین‌دستی فولاد در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ را پیشنهاد داده است که خود گامی موثر برای رفع معضل بیکاری به شمار می‌آید.
وی شناسایی ظرفیت‌های موجود و تامین زیرساخت‌های لازم با همراهی سایر نهادهای اجرایی و ارگان‌های ذی‌ربط را عواملی دانست که زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم می‌سازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان تصریح کرد: کار باید اثرگذار و ماندگار باشد؛ اقداماتی که شرکت صنعت فولاد شادگان در ماه‌های اخیر به ویژه در بهسازی بخشی از زیرساخت‌های آموزشی انجام داده است را می توان به عنوان نمونه‌ای بارز برشمرد.

فرحانی افزایش تعامل با بخش آموزش عالی این شهرستان جهت تربیت دانشجو برای رفع نیازهای شرکت صنعت فولاد شادگان در بخش کارشناسی را نیز اقدامی مهم دانست که می‌تواند راهبری فرایند اشتغال‌زایی را تسهیل کند.

وی همچنین از ایجاد ناوگان حمل‌ونقل بین شهری شهرستان شادگان به عنوان یک حرکت مهم یاد کرد و اظهار داشت: شرکت صنعت فولاد شادگان می‌تواند با ورود به این حوزه، بخش قابل‌توجهی از کاستی‌های موجود را مرتفع و مردم شریف شادگان را از یک سیستم حمل‌ونقل کارآمد بهره‌مند سازد.

 انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43742

نوشته‌های مشابه

23اردیبهشت
«ومعادن»، سهمی پیشرو با پتانسیل بالا در رشد قیمت
نگاهی به مزیت‌های نسبی سهام «ومعادن»

«ومعادن»، سهمی پیشرو با پتانسیل بالا در رشد قیمت

23اردیبهشت
درآمد «کاوه» ۲۲ درصد رشد پیدا کرد
23اردیبهشت
تحقق سود دو برابری فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲
مديرعامل هلدینگ صبا انرژی عنوان کرد:

تحقق سود دو برابری فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.