• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
با هدف همکاری متقابل با دانشگاه،

مجتمع فولاد روهینا جنوب در رویداد صدرا حضور یافت

  • کد خبر : 43829
  • 10 اردیبهشت 1403 - 15:33
مجتمع فولاد روهینا جنوب در رویداد صدرا حضور یافت
مجتمع فولاد روهینا جنوب به منظور عرضه محصولات و توانمندی‌های خود، در دومین رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال» که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد کاریابی دانشگاه طی روزهای 10 تا 12 اردیبهشت ماه 1403 در دانشگاه آزاد دزفول خوزستان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانید.

مجتمع فولاد روهینا جنوب به منظور عرضه محصولات و توانمندی‌های خود، در دومین رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال» که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد کاریابی دانشگاه طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد دزفول خوزستان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد روهینا جنوب، این مجتمع با هدف عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در نمایشگاه دومین رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال» که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد کاریابی دانشگاه طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد دزفول خوزستان برگزار می‌شود، حضور یافته است.

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و استان از جمله علیرضا خردمند، فرماندار دزفول افتتاح شد و علی فیروزکوهی، رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان دزفول نیز از غرفه مجتمع فولاد روهینا جنوب بازدید کرد.

وی، یکی از چالش‌های مهم بخش صنعت را نداشتن مدیریت عالم، مستعد و موفق در واحدهای صنعتی دانست و گفت: تربیت مدیر کارآفرین و اشغال‌آفرین، یکی از ماموریت‌های مهم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به شمار می‌آید.

سید محمدمهدی صافی، رئیس دانشگاه آزاد دزفول نیز در این رویداد مطرح کرد: حدود یک دهه است که هیچ دانشجویی در رشته مواد در این دانشگاه تحصیل نمی‌کند.

علی چگینی، یکی از معاونان این دانشگاه در بخش دیگری از این رویداد اعلام کرد که بسیاری از رشته‌های صنعتی مورد نیاز واحدهای صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول بدون متقاضی باقی مانده است.

بر اساس این گزارش، رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال»، با هدف مهارت‌آموزی و معرفی فرصت‌های شغلی و بازار کار به دانشجویان و در راستای ارتباط‌گیری موثر آن‌ها با ۳۳ شرکت فعال در زمینه‌های صنعتی، تولیدی و کسب‌وکار به منظور تبادل تجارب صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود.

مزایای این رویداد شامل حل مسائل صنعت با هدفمند کردن مهارت دانشجویان، استفاده از نیروهای جوان با آموزش‌های روز، شناسایی افراد دارای شایستگی شغلی و کمک به شرکت‌های نوپا بر اساس نیازهای واقعی عنوان شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43829

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.