• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024

مسیر رکوردشکنی‌های فولاد مبارکه بی‌پایان است

  • کد خبر : 24651
  • 10 مرداد 1402 - 7:05
مسیر رکوردشکنی‌های فولاد مبارکه بی‌پایان است
مهندس فرایند فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: برای نخستین بار در تاریخ پرافتخار واحد فولادسازی شرکت فولاد مبارکه طی ماه‌های خرداد و تیر سال 1402، یک‌ میلیون و 205 هزار تن فولاد مذاب بدون نزول کیفیت (دانگرید) تولید شد.

مهندس فرایند فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: برای نخستین بار در تاریخ پرافتخار واحد فولادسازی شرکت فولاد مبارکه طی ماه‌های خرداد و تیر سال ۱۴۰۲، یک‌ میلیون و ۲۰۵ هزار تن فولاد مذاب بدون نزول کیفیت (دانگرید) تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ابراهیم روح‌اللهی بیان کرد: علی‌رغم مشکلات ناشی از قطع برق و محدودیت مصرف انرژی برای اولین بار در ماه‌های یادشده، کارکنان پرتلاش ناحیه فولادسازی در واحد کوره‌های قوس الکتریکی موفق شدند یک‌ میلیون و ۲۰۵ هزار تن فولاد مذاب معادل ۶ هزار و ۳۴۰ ذوب را بدون هیچ‌ گونه نزول کیفیت (دانگرید) تولید و به واحد متالورژی ثانویه تحویل دهند.

وی ادامه داد: این موفقیت بی‌نظیر در سایه بازنگری مداوم دستورالعمل‌های عملیاتی، تمرکز بر حسن انجام فعالیت‌ها، مسئولیت‌پذیری کارکنان تولید، کنترل مداوم مواد ورودی شامل آهن اسفنجی، قراضه، آهک و دولومیت و انواع فروآلیاژها و حفظ آماده‌به‌کاری ۱۰۰ درصدی سیستم‌های شارژ مواد و فروآلیاژ به دست آمد.

محمدحسین شاه‌نظری، شیفت فورمن تولید کوره‌های قوس الکتریکی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز دستیابی به این رکورد را مرهون برگزاری جلسات آنالیز ذوب‌های نامنطبق و تعریف اقدامات اصلاحی از ماه‌های قبل، بازنگری دستورالعمل‌ها، آموزش و کنترل انجام صحیح دستورالعمل‌ها و کنترل تامین و استفاده از مواد اولیه مناسب دانست.

وی در خصوص اهمیت این موفقیت ارزشمند و با تاکید بر اینکه تلاش‌های فوق باعث دستیابی به بیشترین بازده عمودی کیفیت در ماه‌های خرداد و تیر در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شد، عنوان کرد: این موفقیت‌ها هرگز بدون هم‌دلی و تلاش مدیریت و کارکنان و در نظر گرفتن تدابیر لازم به دست نخواهد آمد؛ از این‌ رو از زحمات تیم مدیریت و کارکنان ناحیه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24651

نوشته‌های مشابه

23اردیبهشت
ثبت رکورد ماهانه پیشرفت مهندسی پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس
معاونت مهندسی شرکت مهندسی بی‌ تا طرح نوآور خبر داد:

ثبت رکورد ماهانه پیشرفت مهندسی پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس

23اردیبهشت
کاهش وابستگی به واردات با رکوردشکنی‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان
مديرعامل شرکت توليد و توسعه صبح پارسيان صبا مطرح کرد:

کاهش وابستگی به واردات با رکوردشکنی‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان

23اردیبهشت
انعقاد سه قرارداد بزرگ توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان
در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی رقم خورد؛

انعقاد سه قرارداد بزرگ توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.