• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

نشست مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 36696
  • 02 دی 1402 - 5:43
نشست مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد
روز چهارشنبه 29 آذر ماه 1402، نشست مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تعاون استان خوزستان برگزار شد.

روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲، نشست مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تعاون استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در حاشیه این نشست به تشریح عملکرد هشت ماهه این شرکت پرداخت و گفت: میزان تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال گذشته ۶۵٠ هزار تن بوده که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری، تولید ورق‌های فولادی در این شرکت به ۸٠٠ هزار تن برسد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی شرکت یک هزار و ۵٠ تن در سال است، عنوان کرد: با راه‌اندازی مجتمع فولادسازی، می‌توان به طور کامل ظرفیت اسمی تولید را محقق کرد و تولید را به حداکثر میزان خود رساند.

محمدی با اشاره به رشد ۴۵ درصدی صادرات، تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان با افزایش میزان صادرات محصولات خود و ارسال به ۱۹ کشور دنیا از سه قاره مختلف، در سال‌ جاری برای اولین بار به عنوان صادرکننده برتر ملی معرفی شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از شکسته شدن رکوردهای مختلف در این شرکت خبر داد و در عین حال، رکوردشکنی‌ها و افزایش ۹۶ درصدی سودآوری سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را حاصل تلاش و انگیزه بالای پرسنل در جهت رشد و تعالی شرکت دانست.

وی افزود: یکی از دلایل مهم افزایش سودآوری شرکت، تولید ورق‌های «API» و محصولات با ارزش افزوده بالا بوده است.

محمدی اظهار داشت: کلیه کارکنان و نیروهای پیمانکاری شرکت از امروز به صورت قرارداد مستقیم با اکسین یک می‌شوند و دیگر تامین نیروی انسانی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌آید و از آنجایی که تمام افتخارآفرینی و رکوردشکنی‌ها در شرکت فولاد اکسین خوزستان حاصل تلاش کارکنان است، با هماهنگی و حمایت اعضای هیئت مدیره این تصمیم اتخاذ شد.

وی مطرح کرد: به همین منظور در راستای بهبود شرایط معیشت و افزایش رضایت‌مندی کارکنان پیمانکار مستمر و ایجاد انگیزه و اشتیاق میان خانواده همکاران، با موافقت سهام‌دار مجوز تبدیل وضعیت کلیه کارکنان پیمانکاری با ماهیت کار مستمر اخذ شد.

گفتنی است روند انجام مراحل اداری تبدیل وضعیت این نیروها از پیمانکار مستمر به پیمانکار اصلی تامین نیروی انسانی شرکت توسط مدیریت امور اداری و منابع انسانی انجام خواهد شد.

در ادامه علیرضا عسگریان، معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: برای حفظ روند روبه‌رشد تولید و سودآوری، باید برنامه‌ریزی شود تا اثر آن ماندگار بماند. راه سرمایه‌گذاری برای احداث مجتمع فولادسازی باید فراهم و از روش‌های مختلف برای تحقق آن استفاده شود.

وی ادامه داد: شرکتی موفق خواهد شد که طرح توسعه‌ای داشته باشد. بنابراین بخشی از درآمد یا سود حاصل از فروش باید صرف برنامه‌های توسعه‌ای شود.

عسگریان بر ضرورت تدوین برنامه راهبردی فولاد اکسین تاکید کرد و گفت: امروز عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان رضایت‌بخش است اما باید این رویه حفظ و برای ارتقای آن تلاش شود.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برنامه‌ریزی برای آینده و بررسی همه جوانب موجود در روند تولید را امری ضروری دانست و تاکید کرد: برای افزایش تولید و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای نیازمند پژوهش هستیم. به همین منظور باید ضمن توجه به موضوع پژوهش، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و مدون در اولویت باشد.

پس از این نشست معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل تعاون خوزستان از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند و توضیحات در خصوص نحوه تولید و کیفیت محصولات توسط مدیرعامل، معاون برنامه‌ریزی و توسعه و معاون بهره‌برداری شرکت ارائه شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36696

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.