• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

همکاری ایمیدرو با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی

  • کد خبر : 39504
  • 15 بهمن 1402 - 11:22
همکاری ایمیدرو با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی
سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: این سازمان با بیش از 50 شرکت دانش‌بنیان داخلی، برای رفع نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه و وابسته در حال همکاری است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: این سازمان با بیش از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی، برای رفع نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه و وابسته در حال همکاری است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، فرهاد فرشاد با ارائه گزارش عملکرد این مدیریت در حوزه دانش، بیان کرد: ایمیدرو با تعیین نیازهای فناورانه شرکت‌‎های زیرمجموعه و تلفیق آن‌ها در ۱۰ محور دارای اولویت پژوهشی، بستر همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کرده است.

وی افزود: این همکاری در سطوح مختلف شامل قراردادهای منعقده، در دست بررسی برای انعقاد قرارداد و نیز تبادل اطلاعات برای ارائه پیشنهادات فنی است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به برخی از طرح‌های توسعه فناورانه با قابلیت اجرا به صورت مشترک، عنوان کرد: استحصال عناصر ارزشمند از باطله‌های معدن و صنایع معدنی، افزایش عیار مواد معدنی کم‌عیار هماتیتی و تولید انواع آلیاژهای خاص از جمله این طرح‌ها است.

فرشاد ادامه داد: برآورد سرمایه‌گذاری‌ها در ستاد ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای توسعه فناوری در زنجیره تولید بخش معدن و صنایع معدنی از سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۷ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به عملکرد این حوزه در ۹ ماهه ۱۴۰۲، تصریح کرد: این سازمان در سال جاری اجرای هفت طرح پژوهشی، حمایت از سه فقره همایش و کتاب و برگزاری ۲۸۹ دوره برای همکاران ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه (هفت هزار و ۷۲۲ نفر دوره و ۱۲۰ هزار و ۱۸۱ نفر ساعت) را انجام داده است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان کرد: این دوره‌ها شامل اکتشاف، امنیت اطلاعات، آموزش و توسعه یادگیری، برنامه‌ریزی، نظارت و مدیریت عملکرد، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، بهره‌وری، بودجه، پژوهش، حقوقی و قراردادها، مالی و سرمایه‌گذاری، مدیریت دانش، مدیریت کیفیت، معدن و صنایع معدنی، منابع انسانی و… بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39504

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.