• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

پرواز ۳۲ هزار واحدی بورس

  • کد خبر : 41458
  • 15 اسفند 1402 - 11:57
پرواز ۳۲ هزار واحدی بورس
شاخص بازار سرمایه امروز سه‌شنبه 15 اسفند ماه 1402 با افزایش قابل‌توجه بیش از ۳۲ هزار واحدی، به رقم دو میلیون و ۱۷۲ هزار واحد رسید.

شاخص بازار سرمایه امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ با افزایش قابل‌توجه بیش از ۳۲ هزار واحدی، به رقم دو میلیون و ۱۷۲ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه در پنج روز اخیر با رشدهای قابل‌توجهی مواجه شده است. پس از افت نسبی روز گذشته بورس، شاخص کل افزایش چشمگیر ۳۲ هزار و ۶۳ واحدی را تجربه کرد و به عدد دو میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۲۸ واحد رسید. بدین ترتیب بازار سرمایه تا رسیدن به مقاومت ۲.۲ میلیون واحد، تنها چند قدم در پیش دارد.

شاخص هم‌وزن نیز سه هزار و ۹۷۳ واحد افزایش پیدا کرد و به عدد ۷۳۹ هزار و ۷۵۶ واحد رسید. تعداد معاملات بیش از ۴۵۱ هزار فقره بود که ارزش آن به ۹ هزار و چهار میلیارد تومان رسید.

«فولاد»، «شپنا»، «شبندر» و «شتران»، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. همچنین «خودرو»، «شپنا»، «خگستر» و «شبندر»، از جمله نمادهای پرتراکنش بورس بودند.

امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه شاخص کل فرابورس ایران نیز با رشد ۱۴۷ واحدی، به رقم ۲۵ هزار و ۱۸۷ واحد رسید. در این بازار بیش از ۲۳۲ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار میلیارد تومان انجام شد.

«بپاس»، «هرمز»، «آریا» و «فرز»، از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بودند که همگی سبز شدند؛ ضمن اینکه «آردینه»، «بیوتیک»، «فنر» و «خاور»، از جمله نمادهای پرتراکنش بودند که مثبت به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41458

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
رکوردشکنی‌های پیاپی فولاد هرمزگان در سال جهش تولید
در واحد احیا مستقیم «هرمز» تحقق یافت؛

رکوردشکنی‌های پیاپی فولاد هرمزگان در سال جهش تولید

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.