• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

پیوستن اتحادیه اروپا به کمپین ضد یارانه‌ای علیه شرکت‌های فولادی چین

  • کد خبر : 30855
  • 18 مهر 1402 - 10:41
پیوستن اتحادیه اروپا به کمپین ضد یارانه‌ای علیه شرکت‌های فولادی چین
اتحادیه اروپا در حال برنامه‌ریزی برای اعلام تحقیقات ضد یارانه‌ای علیه فولادسازان چینی در نشست سران با ایالات متحده آمریکا در ماه اکتبر 2023 است.

اتحادیه اروپا در حال برنامه‌ریزی برای اعلام تحقیقات ضد یارانه‌ای علیه فولادسازان چینی در نشست سران با ایالات متحده آمریکا در ماه اکتبر ۲۰۲۳ است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، در این گزارش به نقل از دو مقام آگاه عنوان شده است که بروکسل با ادامه تلاش‌های واشنگتن برای محافظت از صنایع در برابر رقابت ارزان موافقت و اعلام کرده است و در این زمینه به ایالات متحده آمریکا خواهد پیوست.

در این رابطه فایننشال تایمز نوشت: واشنگتن از بروکسل خواسته است در ازای اجتناب از اعمال مجدد تعرفه‌های دوران ترامپ بر فولاد اتحادیه اروپا، بهتر است چنین اقداماتی علیه تولیدکنندگان فولاد چین انجام شود.

وزارت بازرگانی چین پس از این صحبت‌ها به درخواست خبرنگاران برای اظهارنظر درباره این گزارش پاسخی نداده است.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا گفت: روز بیستم اکتبر ۲۰۲۳، دست پیش از پایان ضرب الاجل حل اختلاف دو جانبه بر سر تعرفه‌های فولاد، میزان اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا و چالز میشل، رئیس شورای اروپا خواهد بود.

در ماه سپتامبر ۲۰۲۳، بروکسل تحقیقاتی را درباره اعمال تعرفه‌های تنبیهی برای حمایت از تولیدکنندگان اتحادیه اروپا در برابر واردات خودروهای برقی ارزان‌تر چینی آغاز کرد که می‌گوید از یارانه‌های دولتی بهره می‌برند.

چین از زمان بسیار کوتاه ارائه شده توسط بروکسل برای مشارکت در رایزنی برای تحقیق این بلوک در مورد یارانه برای خودروهای الکتریکی شکایت کرده است.

پکن همچنین بروکسل را ترغیب کرد تا ضمن محافظت از ثبات زنجیره تامین جهانی و مشارکت استراتژیک بین این دو، در عین حال از راه‌حل‌های تجاری محتاطانه استفاده کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30855

نوشته‌های مشابه

24اردیبهشت
بورس بیش از ۳۲ هزار واحد کاهش یافت
در ادامه روند نزولی بازار سرمایه،

بورس بیش از ۳۲ هزار واحد کاهش یافت

24اردیبهشت
هلدینگ صنعتی و معدنی غدیر پست منتسب به مدیرعامل این مجموعه را تکذیب کرد
بی‌اخلاقی دلال‌مابانه در نشر اکاذیب با هدف خاص؛

هلدینگ صنعتی و معدنی غدیر پست منتسب به مدیرعامل این مجموعه را تکذیب کرد

24اردیبهشت
مزایای باتری‌های آبی نسبت به سلول‌های لیتیومی
بر اساس تحقیقات دانشمندان چینی تشریح شد؛

مزایای باتری‌های آبی نسبت به سلول‌های لیتیومی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.