• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

چراغ سبز بورس در اولین روز شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 26714
  • 01 شهریور 1402 - 11:40
چراغ سبز بورس در اولین روز شهریور ۱۴۰۲
امروز چهارشنبه اول شهریور ماه 1402، شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی روند صعودی را تجربه کرد و در نهایتا با رشد حدود هشت هزار واحدی نسبت به روز گذشته، عدد یک میلیون و ۹۴۶ هزار واحد را ثبت کرد.

امروز چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی روند صعودی را تجربه کرد و در نهایتا با رشد حدود هشت هزار واحدی نسبت به روز گذشته، عدد یک میلیون و ۹۴۶ هزار واحد را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با هشت هزار و ۳۸۴ واحد افزایش، در رقم یک میلیون و ۹۴۶ هزار واحد ایستاد.
شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با رشد چهار هزار و ۶۲۷ واحدی، رقم ۶۶۷ هزار و ۸۵۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۰۹ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال انجام شد.در معاملات امروز صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و مخابرات ایران، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها به غیر از صنایع پتروشیمی خلیج فارس، روند مثبتی را تجربه کردند.

گفتنی است که امروز چهارشنبه اول شهریور ماه، دومین روز در هفته جاری است که بازار سرمایه روند صعودی و مثبت را به خود می‌بیند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۱۷۹ واحد رشد، رقم ۲۴ هزار و ۹۶۸ واحد را به ثبت رساند. در این بازار ۳۳۹ هزار معامله انجام شد که ۳۸ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

مجتمع جهان فولاد سیرجان، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، تولید نیروی برق دماوند، صنعتی مینو، بانک دی، بیمه دی و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند  که همه این نمادها روند مثبتی را داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26714

نوشته‌های مشابه

30اردیبهشت
ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید گندله
در نشست کمیته تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح شد‌‌؛

ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید گندله

30اردیبهشت
تولید بیش از ۵۶ هزار تن شمش آلومینیوم
در نخستین ماه 1403 رقم خورد؛

تولید بیش از ۵۶ هزار تن شمش آلومینیوم

30اردیبهشت
شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کافرمای برتر استان برگزیده شد
در سی و پنجمین جشنواره امتنان از واحدهای نمونه استان هرمزگان،

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کافرمای برتر استان برگزیده شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.