• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو عنوان کرد:

«کچاد» حامی توسعه و تعمیم ورزش‌های پایه

  • کد خبر : 37130
  • 06 دی 1402 - 14:40
«کچاد» حامی توسعه و تعمیم ورزش‌های پایه
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: همان‌طور که ما در میدان اقتصاد ملی نقش‌آفرینی می‌کنیم، در ورزش نیز با ظرفیت‌سازی‌ها و توجه به قابلیت‌های منطقه، جایگاه مناسبی در کشور به دست آورده‌ایم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: همان‌طور که ما در میدان اقتصاد ملی نقش‌آفرینی می‌کنیم، در ورزش نیز با ظرفیت‌سازی‌ها و توجه به قابلیت‌های منطقه، جایگاه مناسبی در کشور به دست آورده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، پس از صدرنشینی تیم فوتبال چادرملو اردکان در پایان نیم فصل مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، طی مراسمی از بازیکنان، کادر فنی و مدیران شرکت و باشگاه ورزشی چادرملو تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت ورزشی چادرملو از سوی علی عطایی، مدیرعامل این شرکت و تاکید بر عزم جزم تمامی بازیکنان و کادرفنی برای کسب افتخارات ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سخنانی ضمن تبریک این موفقیت به کادر فنی، بازیکنان تیم فوتبال چادرملو و جامعه ورزش کارگری، بیان کرد: سرمایه‌گذاری چادرملو در امر ورزش با هدف تربیت نسلی پویا و جامعه‌ای با نشاط، حمایت از استعدادهای ورزشی کارگری و در نهایت تعمیم سلامت روحی و جسمی جامعه است و از تمامی کسانی که در این راه تلاش و ممارست به عمل می آورند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: آنچه برای ما مهم و حائز اهمیت است، تقویت روحیه فتوت و جوانمردی و اشاعه فرهنگ ورزشکاری برگرفته از اصول اخلاقی و دینی و روحیه پهلوانی است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خاطرنشان کرد: چادرملو همان‌طور که در میدان اقتصاد ملی نقش‌آفرینی می‌کند، در ورزش نیز با ظرفیت‌سازی‌ها و توجه به قابلیت‌های منطقه، جایگاه مناسبی در کشور به دست آورده است.

طاهرزاده خاطرنشان کرد: بدیهی است کسب هر موفقیتی، موجب شوق و شعف و غرور می‌شود و به همان نسبت وظیفه نقش‌آفرینان را سنگین‌تر می‌کند. از این رو باید تلاش کنیم ضمن حفظ جایگاه کسب شده، به آینده درخشان‌تر بیندیشیم، هر پیروزی نقطه شروعی است برای ادامه مسیر.

محمود صلاحی، رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در این مراسم اظهار داشت: چادرملو با تمام توان و ظرفیت خود پشتیبان تیم‌های ورزشی باشگاه است و در نظر داریم زیرساخت‌ها و امکانات مناسب از جمله زمین تمرین و مسابقات که در شان نام بزرگ چادرملو باشد، با استانداردهای جهانی در اردکان ایجاد کنیم؛ چراکه معتقدیم هزینه در امر ورزش و زیرساخت‌های آن، به نوعی سرمایه‌گذاری است که در آینده نتایج مثبت آن مشاهده خواهد شد.

محمدرصا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های اعضای تیم فوتبال و مدیران چادرملو، مطرح کرد: مردم خوب و علاقه‌مند ورزش اردکان پشتیبان تیم فوتبال این شهر هستند و به عنوان یار دوازدهم از شما حمایت خواهند کرد.

در ادامه این مراسم پس از صحبت‌های سرمربی، کاپیتان و نماینده بازیکنان و تشکر از حمایت‌های مدیران چادرملو و اعلام آمادگی خود برای تلاش در حضور موفق در لیگ دسته یک فوتبال کشور، توسط مدیران شرکت از تمامی بازیکنان و کادرفنی باشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=37130

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

09اردیبهشت
تولید فولاد خام ایران ۱۶٫۳ درصد رشد پیدا کرد
09اردیبهشت
لزوم توسعه روابط ایران و گینه در حوزه معدن
مشاور وزیر معادن و زمین‌شناسی گینه عنوان کرد:

لزوم توسعه روابط ایران و گینه در حوزه معدن

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.