• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

«کگل» در جایگاه بزرگ‌ترین شرکت سنگ‌آهنی بورس ایستاد

  • کد خبر : 21680
  • 01 تیر 1402 - 17:37
«کگل» در جایگاه بزرگ‌ترین شرکت سنگ‌آهنی بورس ایستاد
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد «کگل» با ارزش بازار معادل ۲۲۳ همت، به‌ عنوان بزرگ‌ترین شرکت معدنی و صنعتی ایران معرفی شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد «کگل» با ارزش بازار معادل ۲۲۳ همت، به‌ عنوان بزرگ‌ترین شرکت معدنی و صنعتی ایران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، گل‌گهر از طریق استخراج سنگ‌آهن و تبدیل آن به دو محصول کنسانتره و گندله، مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌های تولیدکننده محصولات فولادی را تامین می‌کند. بنابراین فعالیت این شرکت از حیث اهمیت ملی و بین‌المللی بسیار راهبردی است.

در سال ۱۴۰۱، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تولید ۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تن گندله، رتبه نخست تولیدکنندگان این محصول را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که «کگل» در راستای تکمیل زنجیره فولاد، دارای شرکت‌های فرعی و وابسته زیادی است که ارزش سرمایه‌گذاری گل‌گهر در این واحدها معادل ۲۶.۷ همت تا پایان سال ۱۴۰۱ بوده است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از طریق مدیریت و نظارت صحیح مالی بر عملکرد شرکت‌های فرعی و وابسته، به دنبال ارزش‌آفرینی بیشتر برای سهام‌داران اصلی و سایر سهام‌داران است و در این راستا، برنامه افزایش سرمایه به مبلغ ۴.۸۵ همت از محل آورده نقدی و مطالبات سهام‌داران در دستور کار هیئت مدیره این شرکت قرار دارد.

به لحاظ رتبه‌بندی مبتنی بر ارزش بازار، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر همیشه یکی از پنج شرکت برتر بازار سرمایه ایران بوده که علت آن، عملکرد مناسب و روبه‌رشد این شرکت در بخش‌های مختلفی همچون مدیریت تولید، مدیریت فروش و سودآوری بوده است.

با توجه به پروژه‌های در حال تکمیل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و پروژه‌های واحدهای فرعی و وابسته آن که چشم‌انداز روشنی از سودآوری آتی این شرکت را پیش روی سهام‌داران قرار می‌دهد، سهام شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر همواره توجه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی را به خود جلب کرده است و همواره از نظر بازار، گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود‌.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21680

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.