• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
نمایشگاه «Metal Expo 2023»؛

گردهمایی دنیای آهن و فولاد با حضور مبتکران، تصمیم‌گیران و رهبران صنعت

  • کد خبر : 27708
  • 11 شهریور 1402 - 11:34
گردهمایی دنیای آهن و فولاد با حضور مبتکران، تصمیم‌گیران و رهبران صنعت
در نمایشگاه «Metal Expo 2023» به عنوان هیجان‌انگیزترین نمایشگاه سال، انواع محصولات آهن و فولاد و روش‌های مبتکرانه تولید آن‌ها توسط فولادسازان ارائه می‌شود. این نمایشگاه که زمان برگزاری آن از 27 تا 30 سپتامبر 2023 خواهد بود، در مرکز اکسپو استانبول ترکیه در محلی به مساحت 16 هزار متر مربع برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «Metal Expo 2023» به عنوان هیجان‌انگیزترین نمایشگاه سال، انواع محصولات آهن و فولاد و روش‌های مبتکرانه تولید آن‌ها توسط فولادسازان ارائه می‌شود. این نمایشگاه که زمان برگزاری آن از ۲۷ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ خواهد بود، در مرکز اکسپو استانبول ترکیه در محلی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، در این نمایشگاه صاحب‌نام‌ترین فعالان در بخش‌های صنعت و ساخت‌وساز حضور بهم می‌رسانند. این رویداد، فرصت مناسبی را برای بررسی و ارزیابی آخرین پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها در این بخش، ایجاد ارتباط با تامین‌کنندگان پیشرو و ایجاد همکاری‌ها با آن‌ها فراهم می‌کند.

نمایشگاه «Metal Expo 2023» در سه سالن بزرگ بهم پیوسته واقع در یک منطقه وسیع برگزار خواهد شد. پیشگامان این صنعت آخرین محصولات و فناوری‌های تولید خود را در این رویداد به نمایش می‌گذارند و با برگزاری تورهای تجاری و سازمان‌دهی آن‌ها، دیدگاه‌های ارزشمند خود با دیگر حاضران در این نمایشگاه را به اشتراک خواهند گذاشت.

در این رویداد همچنین سخنرانی‌ها و سمینارهای ویژه‌ای با حضور هیئت مدیران شرکت‌های فعال در این صنعت برگزار خواهد شد.

همچنین یک کارگاه حوزه فلزات به عنوان بخشی از این نمایشگاه، در روز ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ به‌طور هم‌زمان با این رویداد برگزار می‌شود که در آن فعالان و تولیدکنندگان صنعت فولاد ترکیه حضور بهم خواهند رساند.

در این کارگاه به موضوعاتی مانند افزایش تولید ارزش افزوده، مسئله بومی‌سازی در صنعت و تحولات محیطی با تمرکز بر «فرایند کربن‌زدایی» و محصولات تولیدی کم‌کربن پرداخته خواهد شد.

این نمایشگاه مناسب کسانی است که آخرین خبرها در رابطه با جدیدترین نوآوری‌ها و روند تجارت محصولات آهن و فولاد را دنبال می‌کنند. با گرد هم آمدن پیش‌قراولان، مهندسان، طراحان، تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان این صنعت و ارتباط با آن‌ها در این نمایشگاه، فرصت‌های تجاری جدیدی پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

استفاده از این فرصت منحصر به فرد و ثبت نام جهت حضور در این نمایشگاه، از طریق سایت «www.metalexpo.com.tr» صورت می‌گیرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27708

نوشته‌های مشابه

24اردیبهشت
میوه درخت تولید به ثمر نرسید!
مدیرعامل شرکت جهان الکتریک کابل:

میوه درخت تولید به ثمر نرسید!

24اردیبهشت
نوسان قیمت، مولفه‌‌ای که محاسبات بازار را بر هم زد
یک فعال صنعت آلومینیوم در گفت‌و‌گو با «فلزات‌آنلاین»:

نوسان قیمت، مولفه‌‌ای که محاسبات بازار را بر هم زد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.