• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
مدیر توسعه منابع انسانی گل‌گهر مطرح کرد:

پیشبرد اهداف گل‌گهر در فضایی پویا و پرامید میان کارکنان

  • کد خبر : 10579
  • 01 بهمن 1401 - 5:52
پیشبرد اهداف گل‌گهر در فضایی پویا و پرامید میان کارکنان
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شرکت گل‌گهر همواره در راستای بهبود فرهنگ و رفتار سازمانی خود با ایجاد بستر مناسب کاری برای کارکنان و ترویج روحیه تیمی در پیشبرد اهداف خود قدم برداشته است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شرکت گل‌گهر همواره در راستای بهبود فرهنگ و رفتار سازمانی خود با ایجاد بستر مناسب کاری برای کارکنان و ترویج روحیه تیمی با دخیل دانستن همه اعضای سازمان در پیشبرد اهداف خود قدم برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، فرزاد قدیمی بیان کرد: افتتاح ابرپروژه‌هایی در سطح ملی همچون پروژه انتقال آب خلیج فارس، بهره‌برداری از خطوط متعدد تولید و… با دانش بومی و با راهبری مدیرانی توانمند و کارکنانی هم‌سو با اهداف عالی شرکت انجام شده است. با چنین تجربیات موفقی، می‌توان گفت باورپذیری و دستیابی به دیگر اهداف بزرگ شرکت که در مرحله تدوین و برنامه‌ریزی قرار دارند، دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: از جمله عواملی که منجر به تحقق شرایط فعلی شرکت شده است، می‌توان به شفافیت کاری و ارتباط مثبت بین مدیران ارشد شرکت با سطوح پایین‌تر سازمان اشاره کرد. همچنین عامل دیگر، اتخاذ تصمیماتی است که منجر به باور کارکنان نسبت به خود و موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها شده است.

مدیر توسعه منابع انسانی گل‌گهر اظهار کرد: «کگل» با تدوین اهداف مشخص و استراتژی مناسب به دنبال بالا بردن بهره‌وری فعالیت‌های خود است. از جمله اقدامات ارزشمند انجام شده از سوی مدیریت ارشد در این حوزه می‌توان به هم‌راستاسازی کارکنان با استراتژی‌های موجود و برگزاری جلسات متعدد برای بررسی مشکلات و شنیدن حرف آن‌ها در راستای حل مسائل، تدوین استراتژی ملموس و ساده و در عین حال تاثیرگذار با تاکید بر رشد پایدار، انتخاب افراد مناسب در جایگاه‌های سازمانی، ایجاد فرهنگ مبتنی بر نظم و دوری از جدا کردن کارکنان از اهداف سازمان، تشخیص مسائل اصلی و تمرکز بر آن‌ها و انجام اقداماتی منسجم برای حل مسائل و جدیت و پیگیری مداوم برنامه‌ها از سوی مدیریت ارشد اشاره کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10579

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.