• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مدیر توسعه منابع انسانی گل‌گهر مطرح کرد:

پیشبرد اهداف گل‌گهر در فضایی پویا و پرامید میان کارکنان

  • کد خبر : 10579
  • 01 بهمن 1401 - 5:52
پیشبرد اهداف گل‌گهر در فضایی پویا و پرامید میان کارکنان
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شرکت گل‌گهر همواره در راستای بهبود فرهنگ و رفتار سازمانی خود با ایجاد بستر مناسب کاری برای کارکنان و ترویج روحیه تیمی در پیشبرد اهداف خود قدم برداشته است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شرکت گل‌گهر همواره در راستای بهبود فرهنگ و رفتار سازمانی خود با ایجاد بستر مناسب کاری برای کارکنان و ترویج روحیه تیمی با دخیل دانستن همه اعضای سازمان در پیشبرد اهداف خود قدم برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، فرزاد قدیمی بیان کرد: افتتاح ابرپروژه‌هایی در سطح ملی همچون پروژه انتقال آب خلیج فارس، بهره‌برداری از خطوط متعدد تولید و… با دانش بومی و با راهبری مدیرانی توانمند و کارکنانی هم‌سو با اهداف عالی شرکت انجام شده است. با چنین تجربیات موفقی، می‌توان گفت باورپذیری و دستیابی به دیگر اهداف بزرگ شرکت که در مرحله تدوین و برنامه‌ریزی قرار دارند، دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: از جمله عواملی که منجر به تحقق شرایط فعلی شرکت شده است، می‌توان به شفافیت کاری و ارتباط مثبت بین مدیران ارشد شرکت با سطوح پایین‌تر سازمان اشاره کرد. همچنین عامل دیگر، اتخاذ تصمیماتی است که منجر به باور کارکنان نسبت به خود و موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها شده است.

مدیر توسعه منابع انسانی گل‌گهر اظهار کرد: «کگل» با تدوین اهداف مشخص و استراتژی مناسب به دنبال بالا بردن بهره‌وری فعالیت‌های خود است. از جمله اقدامات ارزشمند انجام شده از سوی مدیریت ارشد در این حوزه می‌توان به هم‌راستاسازی کارکنان با استراتژی‌های موجود و برگزاری جلسات متعدد برای بررسی مشکلات و شنیدن حرف آن‌ها در راستای حل مسائل، تدوین استراتژی ملموس و ساده و در عین حال تاثیرگذار با تاکید بر رشد پایدار، انتخاب افراد مناسب در جایگاه‌های سازمانی، ایجاد فرهنگ مبتنی بر نظم و دوری از جدا کردن کارکنان از اهداف سازمان، تشخیص مسائل اصلی و تمرکز بر آن‌ها و انجام اقداماتی منسجم برای حل مسائل و جدیت و پیگیری مداوم برنامه‌ها از سوی مدیریت ارشد اشاره کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10579

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.