• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

کاهش ۶ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 27357
  • 08 شهریور 1402 - 5:31
کاهش ۶ دلاری قیمت مس
روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.1 درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و 375 دلار رسید.

روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۱ درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۷۵ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه هفتم شهریور ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه سوم شهریور ماه، ۰٫۱ درصد معادل ۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۴ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۷۵ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه سوم شهریور ماه، هشت هزار و ۳۸۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۳ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، با افزایش ۱۲۵ تنی، از ۹۷ هزار و ۵۲۵ تن به ۹۷ هزار و ۶۵۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه سوم شهریور ماه،با کاهش ۱۸ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27357

نوشته‌های مشابه

30اردیبهشت
رشد وزنی و ارزشی صادرات فولاد روهینا جنوب در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل مجتمع فولاد روهینا جنوب مطرح کرد:

رشد وزنی و ارزشی صادرات فولاد روهینا جنوب در سال ۱۴۰۲

30اردیبهشت
درآمد «فخاس» با رشد چشمگیر ۲۲۲ درصدی همراه شد
30اردیبهشت
بازگشت به بازارهای صادراتی را اولویت قرار داده‌ایم
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس:

بازگشت به بازارهای صادراتی را اولویت قرار داده‌ایم

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.