• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

کاهش ۶ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 27357
  • 08 شهریور 1402 - 5:31
کاهش ۶ دلاری قیمت مس
روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.1 درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و 375 دلار رسید.

روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۱ درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۷۵ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه هفتم شهریور ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه سوم شهریور ماه، ۰٫۱ درصد معادل ۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۴ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۷۵ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه سوم شهریور ماه، هشت هزار و ۳۸۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۳ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، با افزایش ۱۲۵ تنی، از ۹۷ هزار و ۵۲۵ تن به ۹۷ هزار و ۶۵۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه سوم شهریور ماه،با کاهش ۱۸ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27357

نوشته‌های مشابه

19اردیبهشت
آرامش مطلق بر بازار جهانی آلومینیوم حاکم شد
19اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۸۴۷ دلار رسید
19اردیبهشت
درآمد شرکت بریتیش پترولیوم کاهش یافت
در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی،

درآمد شرکت بریتیش پترولیوم کاهش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.