• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

معرفی مدیر پروژه جدید ایریتک در پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس

  • کد خبر : 34115
  • 29 آبان 1402 - 4:33
معرفی مدیر پروژه جدید ایریتک در پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس
روز یکشنبه 28 آبان ماه 1402، مراسم تودیع و معارفه مدیر پروژه پیمانکار در پروژه احیا مستقیم شرکت فولاد اقلید پارس در دفتر مرکزی این شرکت، برگزار و رضا پورشهسواری به‌ عنوان مدیر پروژه جدید معرفی شد.

روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲، مراسم تودیع و معارفه مدیر پروژه پیمانکار در پروژه احیا مستقیم شرکت فولاد اقلید پارس در دفتر مرکزی این شرکت، برگزار و رضا پورشهسواری به‌ عنوان مدیر پروژه جدید معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس،  در این جلسه رضا شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس ضمن تقدیر از زحمات بابک صدری، مدیر پروژه پیشین پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید، بیان کرد: ایشان در اوج تغییر و تحولات ایریتک با حفظ سمت، به‌ عنوان مدیر پروژه به ما معرفی شد و انصافا زحمات زیادی را در این مدت متقبل شده و ما قدردان وی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به تیم جدید ایریتک بسیار امیدواریم، افزود: از سمت شرکت فولاد اقلید پارس هرچه توان داشته باشیم، به کار خواهیم گرفت تا در کنار شرکت ایریتک به‌ عنوان پیمانکار (EPC)، عقب‌افتادگی‌های گذشته را جبران کنیم و پروژه را با سرعت بیشتری جلو ببریم.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته، زمان زیادی برای بازطراحی نقشه‌های جدید بر اساس تولید یک‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و اتفاقات حاشیه‌ای دیگر از دست رفت، تصریح کرد: خداوند بر کردار و گفتار همه ما شاهد است و از زمانی که محمد مهدی مستقیمی به مدیرعاملی ایریتک منتصب شد، همه یک‌صدا شدیم تا حمایت حداکثری از پیمانکار محترم داشته باشیم و هیچ اما و اگری از سوی کارفرما مانع پیشرفت پروژه نشود.

محمد مهدی مستقیمی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران «ایریتک» نیز با اشاره به کارنامه درخشان رضا پورشهسواری، از زحمات بابک صدری تشکر کرد و گفت: وی فردی توانمندی است و با توجه به مشغله‌های ایشان به‌ عنوان مدیریت ارشد پروژه‌های متالوژی و معدن ایریتک و مضاف بر آن جبران عقب‌ماندگی‌ها در پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس، تشخیص دادیم رضا پورشهسواری جایگزین ایشان شوند تا با توانمندی‌هایی که در این حوزه دارند، سرعت پیشرفت پروژه را مضاعف کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایریتک نگاه ملی به این پروژه دارد، ادامه داد: تیم جدید ایریتک با انرژی کامل و انگیزه‌ای بیشتر به میدان آمده است تا در کنار تیم صادق، کارکشته و همراه فولاد اقلید پارس با سرعت بالاتری پروژه را جلو ببرد.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران خاطرنشان کرد: دانش میدرکس از سرمایه‌های شرکت ایریتک است و خیلی از نیروهایی که پیش‌ از این به دلایل مختلف شرکت را ترک کردند و جدا شدند، به‌ زودی بازخواهند گشت و این تجدید قوای نیروی انسانی متعاقبا به جلو رفتن بهتر امور کمک خواهد کرد.

رضا پورشهسواری، مدیر پروژه جدید پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس نیز با اشاره به اینکه مشاهدات و بررسی‌ها نشان می‌دهد مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس نگاه ویژه‌ای به پروژه دارد، یادآور شد: از هم‌اکنون با تمام قوا و باکیفیت و تعامل بالا کار را شروع خواهیم کرد و با اختیاراتی که مدیرعامل مبنی بر افزایش نیروی انسانی ماهر در اختیار ما گذاشته‌ است، جبران مافات می‌کنیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34115

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.