• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

صعود بیش از ۱۸ هزار واحدی بورس

  • کد خبر : 9498
  • 17 دی 1401 - 9:34
صعود بیش از ۱۸ هزار واحدی بورس

شاخص‌های بورسی در نخستین روز هفته جاری سبزپوش شدند و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۸ هزار واحد افزایش یابد. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شاخص کل بورس امروز در حالی ۱۸ هزار و ۹۳۹ واحد افزایش یافت که در رقم یک میلیون و ۵۹۸ هزار واحد ایستاد و نتوانست دوباره به […]

شاخص‌های بورسی در نخستین روز هفته جاری سبزپوش شدند و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۸ هزار واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شاخص کل بورس امروز در حالی ۱۸ هزار و ۹۳۹ واحد افزایش یافت که در رقم یک میلیون و ۵۹۸ هزار واحد ایستاد و نتوانست دوباره به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد برگردد.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز با هشت هزار و ۹۲۴ واحد صعود، در رقم ۴۸۲ هزار و ۱۲۴ واحد ایستاد. در این بازار ۶۴۴ هزار معامله انجام شد که ۱۰۸ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

فولاد مبارکه اصفهان، ایران‌خودرو، معدنی و صنعتی گل‌گهر، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت و بانک پاسارگاد نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابروس نیز با ۵۱ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۲۶۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۲۱ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار و ۲۹ میلیارد ریال انجام دادند.

بر اساس گزلرشی از ایسنا، بیمه پاسارگاد و سنگ آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و پلیمر آریاساسول، بانک دی، تولید نیروی برق دماوند، بهمن دیزل و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9498
  • منبع : ایسنا

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
فرصت‌آفرینی فولاد اکسین برای توسعه بازارهای صادراتی
رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد:

فرصت‌آفرینی فولاد اکسین برای توسعه بازارهای صادراتی

10اردیبهشت
مجتمع فولاد روهینا جنوب در رویداد صدرا حضور یافت
با هدف همکاری متقابل با دانشگاه،

مجتمع فولاد روهینا جنوب در رویداد صدرا حضور یافت

10اردیبهشت
کارگران شعار جهش تولید را محقق کنند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.