• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

آغاز ممیزی داخلی ایزو در شرکت فولاد اقلید پارس

  • کد خبر : 35634
  • 18 آذر 1402 - 6:46
آغاز ممیزی داخلی ایزو در شرکت فولاد اقلید پارس
روز دوشنبه 13 آذر ماه 1402، شرکت فولاد اقلید پارس در یک گام روبه‌جلو در راستای ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد، ممیزی داخلی ایزو را آغاز کرد. این مرحله حیاتی، نشانگر تصمیم شجاعانه این شرکت برای بهبود مستمر و تطابق با استانداردهای بین‌المللی کیفیت است.

روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۲، شرکت فولاد اقلید پارس در یک گام روبه‌جلو در راستای ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد، ممیزی داخلی ایزو را آغاز کرد. این مرحله حیاتی، نشانگر تصمیم شجاعانه این شرکت برای بهبود مستمر و تطابق با استانداردهای بین‌المللی کیفیت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل ار روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، رضا شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس بیان کرد: ممیزان داخلی با تیمی باانگیزه و مسئولیت‌پذیر قرار است با رصد دقیق و ارزیابی کامل فرایندها، اطمینان حاصل کنند که هرگونه عدم انطباق با استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ به سرعت شناسایی و اصلاح شود.

وی افزود: این ساختار بر پایه ارتقای فرهنگ کیفیت و همکاری مستمر تمام کارکنان، از مدیران ارشد تا کارشناسان و کارگران پایین‌تر استوار است.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس تصریح کرد: آغاز این ممیزی همانند یک چالش سازنده برای این شرکت است که با تصمیمات هوشمندانه و استراتژیک، قصد دارد در مسیری پر از ارتقا و بهره‌وری قرار گیرد و با افتخار و باور به اهمیت بهترین‌ها، به دنبال ایجاد فرهنگی پویا و نوآورانه در جهت بهبود مداوم باشد.

شریفی با اشاره به اهمیت ممیزی داخلی ایزو، عنوان کرد: ممیزی داخلی در شرکت فولاد اقلید پارس پس از اخذ زودهنگام گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱ و «IMS»، بر تعهد و تصمیم شجاعانه شرکت به سوی بهبود مستمر تاکید می‌کند.

وی ادامه داد: ممیزی داخلی ایزو یک فعالیت نظام‌مند و مستمر است که به منظور ارزیابی و ارتقا کیفیت سیستم مدیریت داخلی یک شرکت صورت می‌گیرد. استانداردهای مدیریت کیفیت سری ISO9000 به خصوص ISO9001، دستورالعمل‌هایی برای ایجاد و اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت در سازمان‌ها ارائه می‌دهند. ممیزی داخلی ایزو به عنوان یکی از اجزای این استانداردها، فرایندی است که توسط شخص یا افرادی به عنوان ممیز داخلی یا حسابرس داخلی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین اهداف ممیزی داخلی ایزو در شرکت‌های تجاری عبارتند از:

  • ارزیابی تطابق با استانداردها: بررسی و ارزیابی نحوه اجرای سیستم مدیریت کیفیت با استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ یا استانداردهای مشابه به منظور اطمینان از تطابق شرکت با الزامات استاندارد.
  • تحلیل عملکرد سیستم: ارزیابی کارایی سیستم مدیریت کیفیت در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان.
  • شناسایی فرصت‌های بهبود: شناسایی نقاط قوت و ضعف سیستم مدیریت کیفیت و ارائه پیشنهادات برای بهبود عملکرد.
  • پایش فرایندها: اطمینان از اینکه فرایندها به طور مداوم پایش و ارزیابی می‌شوند و هرگونه عدم انطباق با الزامات استاندارد برطرف می‌شود.
  • آموزش و توسعه نیروی انسانی: ارتقای دانش و مهارت‌های کارکنان از طریق آموزش‌ها و توسعه فردی به منظور افزایش توانمندی‌های مدیریت کیفیت در سازمان.
  • ترویج فرهنگ کیفیت: ترویج فرهنگ کیفیت و توجه به اهمیت ارتقای مداوم کیفیت در تمام سطوح سازمان.

با انجام ممیزی داخلی ایزو، شرکت‌ها می‌توانند بهبودهای مداوم در فرایندها و سیستم مدیریت کیفیت خود را اعمال کرده و به دستیابی به اهداف کیفیت و موفقیت تجاری کمک کنند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35634

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.