• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پس از افزایش 45 دلاری،

آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد

  • کد خبر : 43143
  • 01 اردیبهشت 1403 - 7:44
آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 31 فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشد 1.7 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 645 دلار رسید.

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشد ۱٫۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۶۴۵ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، روز جمعه ۳۱ فروردین ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ماه)، رشد ۱٫۷ درصدی معادل ۴۵ دلار را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ماه، آلومینیوم دو هزار و ۶۰۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۶۴۵ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۸٫۳ درصدی معادل ۲۰۲ دلار، از دو هزار و ۴۴۳ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۶۴۵ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه با کاهش پنج هزار و ۲۵۰ تنی، از ۵۰۹ هزار و ۲۵۰ تن به ۵۰۴ هزار تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43143

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد
هم‌پای سایر فلزات رنگین در «LME»،

قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد

12اردیبهشت
دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار
با رشد 38 دلاری رقم خورد؛

دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار

12اردیبهشت
نخستین رویداد چادرو برگزیدگان خود را شناخت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.