• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

آموزش تخصصی نیروی کار برای ورود به فعالیت‌های معدنی

  • کد خبر : 22882
  • 19 تیر 1402 - 7:25
آموزش تخصصی نیروی کار برای ورود به فعالیت‌های معدنی
مجری طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو گفت: دپارتمان ملی تخصصی آموزش معدن در شهرستان نهبندان از ابتدای امسال، 65 نفر را برای ورود به فعالیت‌های معدنی آموزش داد.

مجری طرح توانمندسازی فارغ‌التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو گفت: دپارتمان ملی تخصصی آموزش معدن در شهرستان نهبندان از ابتدای امسال، ۶۵ نفر را برای ورود به فعالیت‌های معدنی آموزش داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، قاسم حسن‌زاده بیان کرد: این واحد از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، ۵۱۰ نفر ساعت آموزش در زمینه اپراتور لودر، تعمیر سوخت‌رسانی موتورهای دیزلی، سرویس و نگهداری خودروهای سنگین راه‌سازی و اصول اولیه «PLC»ها و اتوماسیون صنعتی برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این دپارتمان، آموزش‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌های سنگین و نیمه‌سنگین حوزه معادن، آموزش رانندگی ماشین‌های سنگین راهداری و معدنی و همچنین کارگاه‌های آموزشی ماشین‌آلات معدنی، هیدرولیک، تراش سنگ، برق صنعتی، الکترونیک و پنوماتیک برگزار می‌شود.

مجری طرح فاجد عنوان کرد: دپارتمان ملی تخصصی آموزش معدن نهبندان، امکانات اقامتی و وجود ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین معادن و صنایع وابسته به معدن همچون برق صنعتی فراهم است و دوره‌های آموزشی به صورت رایگان توسط مربیان سازمان آموزش فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود.

حسن‌زاده مطرح کرد: در این مرکز، ماشین‌آلات مورد نیاز برای آموزش شامل یک دستگاه بلدوزر، لودر و دریل واگن توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و همچنین یک دستگاه شبیه‌ساز دامپتراک توسط ایمیدرو تامین و مستقر شده است.

ایمیدرو دپارتمان ملی تخصصی آموزش معدن را با توجه به ظرفیت غنی معادن و تنوع مواد معدنی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی و با هدف آموزش و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار، دانشجویان و فارغ التحصیلان و نیز آموزش نیروهای شاغل در معادن شهرستان نهبندان در دهه فجر ۱۴۰۱ راه‌اندازی کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=22882

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
تخصیص بودجه دولت برزیل به شرکت «Nexa Resource»
در راستای فرایند کربن‌زدایی انجام شد؛

تخصیص بودجه دولت برزیل به شرکت «Nexa Resource»

12اردیبهشت
دستاوردهای درخشان گهرزمین در شاخص‌های عملکردی
در سال مالی منتهی به آذر ماه 1402 تحقق یافت؛

دستاوردهای درخشان گهرزمین در شاخص‌های عملکردی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.